יום כיפור
שנה טובה לכולם! אני חדשה בפורום, שלושה שבועות אחרי ניתוח טבעת אצל ד"ר אבינוח המקסים. אין ספק שלקרוא הודעות ותגובות של אחרים כאן בפורום עוזר ותומך מאד בתהליך החדש שהתחלתי
אז תודה! ראיתי ששאלו אם מותר לצום ביום כיפור למנותחי שרוול או קיצור קיבה, האם צריכה להיות בעיה למנותחי טבעת? כפי שאמרתי אני שלושה שבועות אחרי וב-21 הולכת לסגירה ראשונה. המון תודה!
שנה טובה לכולם! אני חדשה בפורום, שלושה שבועות אחרי ניתוח טבעת אצל ד"ר אבינוח המקסים. אין ספק שלקרוא הודעות ותגובות של אחרים כאן בפורום עוזר ותומך מאד בתהליך החדש שהתחלתי