Mad Sorcerer
New member
יום כיפור ../images/Emo16.gif
שתהיה לכולם שנה טובה גמר חתימה טובה וצום קל למי שצם, אני אהיה איפושהו בים לא נראה שאני אצום..
שתהיה לכולם שנה טובה גמר חתימה טובה וצום קל למי שצם, אני אהיה איפושהו בים לא נראה שאני אצום..