m i c h a l i
New member
יום כיפור שלי
בכל שנה אני נזכרת בדיוק ביום הזה, לפני שבע שנים. מגיעה לבית הוריי כבכל שנה. גם לפני שבע שנים החג היה ביום שישי... מתכוננים לערב החג (זה חג בכלל?) קונים עיתונים, מתחילים להכין את הארוחה... מרק עוף, קצת סלטים, עוף בתנור... עוף בתנור?
המאכל האהוב עליי בכל ימות השנה ואני לא מסוגלת להסתכל ולהריח אותו. מרגישה בחילה איומה... יכול להיות ש...? לא מה פתאום זה לא אפשרי בכלל נכון? ובכל זאת משהו בתוכי אומר לי שאולי... רצה לסופרפארם וקונה שתי ערכות לבדיקת היריון. בדיקה ראשונה לקראת צהריי החג. חיובי לא מאמינה בדיקה שנייה - שעה אחרי חיובי לא מאמינה רצה מהר לקופ"ח ליד הבית אולי אפשר לעשות היום בדיקת דם? אי אפשר תחזרי אחרי החג- ביום ראשון. הצום מגיע ואני כבכל שנה צמה והמחשבות לא נותנות לי מנוח... יכול להיות שהכל טעות? עושה חשבון נפש עם עצמי ועם אלוהים. יכול להיות שהשנה אקבל את מה שחלמתי עליו כל חיי? הצום עובר באיטיות... שוברים את הצום עם לימונדה ועוגת לקח. מחכה להדליק כבר את הסיגריה של אחרי הצום. שאיפה ראשונה- בחילה איומה שאיפה נוספת- מכבה את הסיגריה למשך 10 חודשים. לעולם לא אשכח את היום הזה את הרגשות שעברו בי אז, השמחה העצומה והאושר הגדול שאת גדלה בתוכי כנגד כל הסיכויים... מרגישה כאילו היה זה אתמול... מזל שלי ושלך נסיכה שהרופאים הם לא אלוהים ואיתו החשבון שלי עוד ארוך ארוך אבל פחות כואב
בכל שנה אני נזכרת בדיוק ביום הזה, לפני שבע שנים. מגיעה לבית הוריי כבכל שנה. גם לפני שבע שנים החג היה ביום שישי... מתכוננים לערב החג (זה חג בכלל?) קונים עיתונים, מתחילים להכין את הארוחה... מרק עוף, קצת סלטים, עוף בתנור... עוף בתנור?