יום ירוק

יום ירוק

יניב קטן חזר להתאמן והחל להגביר את קצב האימונים במיוחד כדי להיות כשיר למשחק נגד הפועל ת''א ביום ראשון בבלומפילד. דוידוביץ' עשה אימון אישי ועדיין לא ברור אם יוכל לשחק. בירוק לא התאמן בגלל בעיות בצבא,ורוסו עדיין בקוראטיה. חיפה קיימה היום רק אימון בוקר מכיוון שרוני לוי רצה להקל על השחקנים. סוכן שחקנים אנגלי שהתרשם מאוד מעידן טל במחנה האימונים של הנבחרת ועקב אחריו לאחרונה אמר שהוא יפעל לעברת טל לאנגליה בחזרה ושבפעם הראשונה הוא היה צעיר ועדיין לא מיצה את כול הפונטציאל שלו. אני ד''א אומר שאני לא רוצה שיקחו אותו
שחר נפגש עם משפחת ברדה לשיחה שבה ככול הנראה הובהר לברדה שחיפה לא יזמה שום מהלך לשיחרורו ורק אם הוא ירצה לעזוב הוא ילך(וגם זה אם תבוא הצעה טובה)
 

King TiEsto

New member
טוב שאתם שמחים שברדה נשאר

את ה5-10 דק' שבן בסט היה צריך לקבל יקבל ברדה . ...עוד שחקן נוער מבטיח ילך לאיבוד !
 
אני בעד השארתו של ברדה

אבל רק עד סוף העונה. החל מהעונה הבאה שיעשו איתו מה שבא להם
 

Dead Man 10

New member
עם ברדה בא על חשבון...

בן בסט או רפאלוב, אז להעיף אותו מהקבוצה.
 
קטן כשיר להפועל ת''א

וישחק בטוח. דוידוביץ' לא ישחק אבל יהיה כשיר כבר למשחק שיבוא בשבוע הבא מול מכבי פ''ת
 
ברדה די מיותר

בגלל שאם הוא משחק אז רפאלוב ובן בסט לא משחקים וזה מאוד חבל. אני דווקא חושב שצריך להשאיל אותו עד סוף העונה,כי אחרי זה קטן כנראה יעזוב והוא יוכל לחזור ולהשתלב ברוטציה בלי שזה יפגע בצורה כל כך רצינית בבן בסט.
 
אני חושב שאת ברדה לא צריך לשחרר

כי בן בסט עוד צעיר מלהשתלב עוד העונה בדקות כ''כ רבות. משנה הבאה בכיף שישלבו את בן בסט. אבל עכשיו אפשר לתת לו רק כמה דקות פה ושם. ומתי שנצטרך חלוץ אמיתי יהיה לנו את ברדה
 
למעלה