יום טיול לצפון
מתכננים נסיעה עם הילדים ביום שני הקרוב לצפון לראות את הזרימה בנחלים וקצת שלג אם נשאר.
לא מעוניינים להגיע לחרמון.
מספר שאלות:
1. האם ידוע על מקומות מלבד החרמון בהם יש עדין שלג (הר בנטל, יער אודם, אחרים) ?
2. פארק האיילים ביער אודם - האם מומלץ? מה בעצם יש לעשות שם ?
3. המלצה למסלול הליכה קל יחסית שבו אפשר לראות את הזרימה בנחלים/מפלים.
תודה
מתכננים נסיעה עם הילדים ביום שני הקרוב לצפון לראות את הזרימה בנחלים וקצת שלג אם נשאר.
לא מעוניינים להגיע לחרמון.
מספר שאלות:
1. האם ידוע על מקומות מלבד החרמון בהם יש עדין שלג (הר בנטל, יער אודם, אחרים) ?
2. פארק האיילים ביער אודם - האם מומלץ? מה בעצם יש לעשות שם ?
3. המלצה למסלול הליכה קל יחסית שבו אפשר לראות את הזרימה בנחלים/מפלים.
תודה