יום טיול לצפון

נחמה173

New member
יום טיול לצפון

מתכננים נסיעה עם הילדים ביום שני הקרוב לצפון לראות את הזרימה בנחלים וקצת שלג אם נשאר.
לא מעוניינים להגיע לחרמון.
מספר שאלות:
1. האם ידוע על מקומות מלבד החרמון בהם יש עדין שלג (הר בנטל, יער אודם, אחרים) ?
2. פארק האיילים ביער אודם - האם מומלץ? מה בעצם יש לעשות שם ?
3. המלצה למסלול הליכה קל יחסית שבו אפשר לראות את הזרימה בנחלים/מפלים.


תודה
 

אלעד 1975

New member
עד יום שני? ספק אם יישאר שלג על הקרקע

אם יישאר מחוץ לחרמון זה על הר אודם או אולי שלוגיות ביער אודם.
עקוב אחר הפורומים (מזג אוויר וטיולים) כדי לראות מה יישאר היום אחה"צ.

2. לא הייתי בתוך הפארק עצמו. אפשר להתרשם מהאתר וגם להתקשר.

3. נחל סער - התצפית בעליה למסעדה מכביש ק"ש - מסעדה.
על נחל חרמון אפשר לצפות ממסלול הגשר התלוי בשמורה (בתשלום) אשר הוצף בשבוע שעבר.
מהירדן הזורם ניתן להתרשם גם בטיילת מכפר בלום.
 
פארק איילים מומלץ מאד אם אתם עם ילדים צעירים

(עד גיל 12)

הילדים מטיילים, לומדים ואפשר גם לרכב במקום - מאד מומלץ!
 

נחמה173

New member
טיול לצפון - עדכון

תודה לכל העונים, נסענו ביום שני ולהלן העדכון:
נסענו ליער אודם. בכניסה למושב יש מגרש משחקים קטן שהיה כולו מכוסה שלג - מרהיב.
הילדים שיחקו קצת במתקנים וקנינו להם בצרכניה של המושב שוקו ולחמניות.
השלג היה קצת קשה מדי בשביל לבנות בובת שלג.
המשכנו משם ליער האיילים - אכן מקום מומלץ מאד לילדים עד גיל 12, נהנו עד השמיים.
היינו שם כמעט שלוש שעות, הילדים היו שמחים להישאר עוד קצת.
בהמלצת המדריך מפארק האיילים בדרך חזרה למטה קצת אחרי היציאה ממושב אודם עצרנו את הרכב בצד ונכנסנו קצת לתוך היער. שם היה בערך 10 ס"מ שלג רך כי עוד לא דרכו עליו ו"דחסו" אותו. הילדים בנו בובת שלג.
משם נסענו לשתות קפה ושוקו ב"קופי ענן" בהר בנטל. יש שם תצפית על סוריה וכמה תעלות ובונקרים בסגנון גבעת התחמושת.
רצינו להמשיך משם לשמורת הבניאס אבל היה מאוחר מדי (השמורה נסגרת בשלוש) אז במקום זה הלכנו לראות את מפל סער.
קינחנו בארוחת צהריים מאוחרת ב"דגי דפנה". המקום נעים מאד בעיקר אם יושבים בחוץ, יש שם תעלות מים וטווסים שמסתובבים. אנחנו התחלנו את הארוחה בחוץ וכשהתקרר עברנו פנימה.
השוס מבחינת הילדים היה שאחרי שהזמנו את האוכל (מבחר יפה של מנות ילדים) מנהל המשמרת הזמין את הילדים לחלק האחורי של המתחם, יש שם בריכה עם המון ברווזים והוא נתן להם ערימת פיתות להאכיל אותם. כנראה קיבלו יחס מיוחד כי היינו בערך היחידים שם עם ילדים.
 

אלעד 1975

New member
הימרתם על שלג והצלחתם!

יש תמונות?
 

שמש א

New member
איזה יופי של בילוי

עודדת אותי לדגום את "יער האיילים", תודה.
 
למעלה