יום טוב

KUKULIT

New member
יום טוב

אני בת יחידה להורים מקסימים.אני בת 28.השבוע אבי לא ישן בבית איזה שבוע מטעמי עבודה ואני ואמא היינו בבית וישנו ביחד באותה המיטה כל השבוע שאבי לא היה. אני רוצה לציין שרק לפני שנה חזרתי לבית הורי אחרי 5 שנים שגרתי לבד ואני בן אדם מאוד עצמאי.אני גם אציין שלפני כ 8 שנים הייתי ישנה עם אמא שנת צהריים ביחד (באותה מיטה) זה לא משהו חדש לי,זה משהו שנראה לי נורמלי לישון עם אמא.אז למה אני כותבת כאן??!! כי יצא לי לדבר שיחת חולין עם חברים שלי ושהם שמעו שאני ישנה איתה באותה המיטה הם הרימו גבה ושאלו אותי אם אנחנו גם מתחבקות שאנחנו ישנות ,אני עניתי שלא ממש אבל לפעמים היא כן מחבקת אותי ואני אותה. מה זה אומר שאני ישנה עם אמא שלי? זה אומר משהו בכלל? תודה מראש
 

גרא.

New member
KUKULIT,זה אומר שלעיתים קר בלילה לישון לבד,

והשינה עם אמא בדרך כלל מאד מחממת הדדית,במיוחד בלילות הקור הנוכחיים.פרט לכך אין בכך שום בעייה.את יכולה להמשיך לעשות את זה בכף.
 
LIT - מקובל כאשר מגדלים ילדים כבר מגיל צעיר

מרגילים אותם לישון במיטתם ולא יחד עם ההורים.רק במיקרים שהילד חולה,או מפוחד,אז מאפשרים לו זאת לזמן קצר. כל זאת כדי לחנך את הילד, שלו יש את מיטתו ולהורים את שלהם,כי אחרת יכל להיווצר מצב שהילד מתרגל למיטת הוריו כדבר מובן מאליו ושיגרתי,ויכל לדרוש זאת כאשר ההורים רוצים להיות עם עצמם.כך מומלץ ,גם מסיבות של פינוק יתר לילד,או כמניעה לקינאה אדיפלית . כך נהוג בגידול ילדים,ולכן חברייך הרימו גבה ,כי קיבלו את הרושם מימך שמצב זה קבוע אצלכם בבית,והדבר היה להם מוזר,מה גם שאת כבר לא בת שנתיים...
. במיקרה הספציפי שלך,בו ציינת שאת עצמאית בחייך וחיית גם מחוץ לבית...,אז זה לא עניין מתוסבך אלא הרגל משפחתי שלסובבים נשמע מוזר. הצעה וטיפ - יש דברים אישיים ופרטיים שכדאי להימנע מלשתף חברים או זרים...
 
למעלה