יום טוב
אני בת יחידה להורים מקסימים.אני בת 28.השבוע אבי לא ישן בבית איזה שבוע מטעמי עבודה ואני ואמא היינו בבית וישנו ביחד באותה המיטה כל השבוע שאבי לא היה. אני רוצה לציין שרק לפני שנה חזרתי לבית הורי אחרי 5 שנים שגרתי לבד ואני בן אדם מאוד עצמאי.אני גם אציין שלפני כ 8 שנים הייתי ישנה עם אמא שנת צהריים ביחד (באותה מיטה) זה לא משהו חדש לי,זה משהו שנראה לי נורמלי לישון עם אמא.אז למה אני כותבת כאן??!! כי יצא לי לדבר שיחת חולין עם חברים שלי ושהם שמעו שאני ישנה איתה באותה המיטה הם הרימו גבה ושאלו אותי אם אנחנו גם מתחבקות שאנחנו ישנות ,אני עניתי שלא ממש אבל לפעמים היא כן מחבקת אותי ואני אותה. מה זה אומר שאני ישנה עם אמא שלי? זה אומר משהו בכלל? תודה מראש
אני בת יחידה להורים מקסימים.אני בת 28.השבוע אבי לא ישן בבית איזה שבוע מטעמי עבודה ואני ואמא היינו בבית וישנו ביחד באותה המיטה כל השבוע שאבי לא היה. אני רוצה לציין שרק לפני שנה חזרתי לבית הורי אחרי 5 שנים שגרתי לבד ואני בן אדם מאוד עצמאי.אני גם אציין שלפני כ 8 שנים הייתי ישנה עם אמא שנת צהריים ביחד (באותה מיטה) זה לא משהו חדש לי,זה משהו שנראה לי נורמלי לישון עם אמא.אז למה אני כותבת כאן??!! כי יצא לי לדבר שיחת חולין עם חברים שלי ושהם שמעו שאני ישנה איתה באותה המיטה הם הרימו גבה ושאלו אותי אם אנחנו גם מתחבקות שאנחנו ישנות ,אני עניתי שלא ממש אבל לפעמים היא כן מחבקת אותי ואני אותה. מה זה אומר שאני ישנה עם אמא שלי? זה אומר משהו בכלל? תודה מראש