יום טוב שישי

ady18

Well-known member
אצלי רגיל
תיקנתי את התקלה המצב טוב יותר.
זהו... ויתרתי על המטרה האחרת מנווטים לפי מטרות.
מצב שלי חזר לעצמי.
בערב נאכל פשטידה
זהו וחם.....
 
למעלה