יום טוב רביעי

  • פותח הנושא ady18
  • פורסם בתאריך

ady18

Well-known member
יום בינוני.
היום עבודה נקווה שלא יפול עלי הרבה לסדר
שאוטובוס ילך טוב
זהו....ופגישה
 
למעלה