=== יום חמישי ה ג ד ו ל !!! ===

=== יום חמישי ה ג ד ו ל !!! ===

לאור הפידבקים החיוביים שקיבלתי על המסיבה האחרונה החלטתי להפיק מסיבה נוספת עם כמה שינויים שלקחתי לתשומת ליבי מפעם שעברה ושיוכלו להקל על כולנו... תאריך המסיבה: 27.11 - יום חמישי שעת הגעה: 22:00-22:30(תעשו טובה ואל תאחרו כמו רובכם פעם שעברה). מקום המסיבה: מכיוון שהרוב גרים במרכז וקצת צפונה והבנתי שלחלקכם קשה להגיע עד אשדוד אז סגרתי לנו את " בן יהודה 22" בתל אביב. אופי המסיבה: כמובן שמתוכנן ערב של מוזיקה וריקודים סוף...די-ג'יי וים של הפתעות. עלות כניסה: מסיבה קודמת הכניסה בלבד עלתה 40 ש"ח. הפנמתי את הטענות של חלקכם ולכן יצא לכל אחד 40 שקל מינימום(כלמור אפשר יהיה להזמין ב-40 ש"ח מה שרוצים !!!). אז כל מה שנשאר לנו זה לבוא עם ים של מצב רוח כי אין מצב שלא תהנו גם הפעם!! אשמח אם תשרשרו לי מה אתם חושבים על כל זה.
 

הילוש...

New member
יאללה יאללה ...

מיד לשרשר שאתם מגיעים מובן לכם???????? יופי!!! וכפרע עליך בעלי ימפיק מסיבות שכמוך אני מטורפת על הצורה שלך!!!!
 

AFRICA

New member
אני בא ...!

אבל אם אין הפתעות כמו שהבטחת אני מקבל את הכסף חזרה ... תזכור ....
 
אני לובא אתם רחוקים לי..

מת העולם ונשרף הים ומוחמד טיפס על העצים וצעק " צביקה פיק תעשה לי ילד "
 
יהיו ים הפתעות אם לא..

הייניקן עלי הולך????? ואתה שם עוג יגאל בשן תל אביב זה מרכז הארץ לא רחוק מאף מקום אלא אם אתה גר באילת!!!! אז אל תZיין תקופסא מי שירצה להגיע יגיע!!
 
איטלקי איפה אתה חיי בחייאת ראבאק?

איטלקי מותק תל אביב היא אכן מרכז אבל לא בשבילי באבא בשבילי תל אביב היא חצי דרך בכיוון לסופהעולם אני יותר קרוב למארג' עיון לצידון ולדמשק יא גנוב.... ולכן אני אומר קיבינימאט ישארגנו פעם מסיבה באיזור הצפון נראה אותכם? מה עם אלו שגרים בקיבוצים מושבים וערים באיזור ראש פינה חצור צפת קריית שמונה וכל השאר? האמת ממש על הזובי שילי כשתהיה מסיבה באיזור הצפון אני אהיה הראשון להגיע איטלקי ואני אזמין אותך לבירה ושיפוד לבבות כבש עליי מת העולם ונשרף הים ומוחד קפץ על העצים וצעק "צביקה פיק תעשה לי ילד"
 

מורני !

New member
תוספת..

רק מעירה הערה - שמי שמגיע יצטרך לשלם 40 ש"ח בכל מקרה, גם אם לא יזמין בכלל... וממליצה שלא יקרה מה שקורה בדרך כלל - שאנשים יזמינו ב 60 וישימו 40.. שכל אחד יהיה אחראי על עצמו ועל הסכום שבו הוא מזמין. זהו.
אה כן, והיי כולם.
 
פששש אהלן אהלן תראו מי פה..

מה קורה מורני????? שנים שלא ראינו אותך.... אני מבין שאת מגיעה בחמישי.... תבואי מארגנים מסיבה סוף!!!
 
אחותי לוקחת את החבר

שלה לסופ"ש לכבוד המומולדת שלו, ובשיא ההסחפות, האוטו אצלה חמישי-שישי-שבת. לא נורא, שבת לעשיית סדרים
 
באמת נסחפה החוצפנית.........

מה זה לוקחת את האוטו מיום חמישי ? שתצא איתו לסופ"ש ביום שישי בבוקר.
 

ג ו ל י

New member
למרבה האכזבה..../images/Emo7.gif

ה"אירוע" עתיד להתרחש בשעה מוקדמת מדי, דבר שלא מאפשר את הגעתי (לפחות לא בזמן) אז אני אאחל לכל "ברי המזל" שהגעתם תתאפשר המון שיגועים סבבה כיף חיים ונשיקות לפפונים. ועכשיו אחרי שדיברתי כמו חננה מצוי בן 7.... יאללה בלגאןןןןןןןןןןן מי שלא בא בן זו........ (חפיף אני יודע שאמא שלי לא היתה צדיקה) מי שיוצא לו להגיע.. למסור לבחורונת שאני מת על הגרנשת שלה ושהיא מזכירה לי פצע לחץ של חתול מולאטי אחרי טבילה במקווה של הסאלי באבה.. באבה באבה באבה באב בא ב בייי מאומן גולי
 
גם אני למרבה הצער לא אגיע...

אני חולה
אז מה שנותר זה להשאר בבית עם השבעת'אלפים תרופות
שדחפו לי ולאחל לכם-בילוי נעים!!!
 
למעלה