יום ועוד יומיים

יום ועוד יומיים

ועוד שבוע עבר והנה התחושה עולה בי וגוהה אני רוצה אותו פה לידי ובד בבד אני מפחדת, כ"כ מפחדת מהתחושה הזאת שבחיים לא מילאה אותי .. ושוב עולה בי השאלה האם אני מתחילה להתאהב ?! - בחיים לא הייתה בי ההרגשה הזאת... אלפי קילומטרים מפרידים ביננו ואני לא יכולה לצמצם את הפער והוא גם לא , לפחות לא כרגע... לפחות לא עכשיו ... מחר יש לי מבחן חשוב שממש לא בא לי להגיע למועד ב' בגללו!! ואני פשוט לא יכולה להתרכז!!! אני שונאת את ההרגשה הזאת שאני לא שולטת בענינים. פשוט שונאת. בחיים שלי לא הרגשתי ככה .. הוי אלוקים.. תעשה זה יעבור כמו מחלה שמתפשטת בכל איבר בגופי !!! לא יכולה יותר באי השליטה הזאת, פשוט לא יכולה.
 
למעלה