יום השואה
התפרסמה כתבה על קבוצת נערים שפתחו מנגלים ועשו על האש אתמול הערב, חלק מהנערים לפי מה שכתוב שם פשוט לא הבינו מה בסדר בזה.
אני מאמינה להם, כי אני זוכרת את עצמי ואת השיעורים שהוקדשו לנושא ושעיקרם היה זלזול והתנשאות.
החרדים מצפים שיתחשבו ברגשות העדינים שלהם ולא מהססים לדרוש ולכפות ולהגיב כלפי אחרים באלימות מילולית (או פיזית) במידה ש"פגעו" בריגשותיהם
איפה כל ההתחשבות הזו כלפי הצד השני? זה לא שביקשו מהם ללכת חשוף בתל אביב כי לא נעים לנו לראות אותם בשחור, זה לא שביקשו מהם לאכול חזיר בימות השנה כנגד חוק החמץ... בסך הכל נדרש מהם לחנך למעט רגישות, התחשבות במה שמסמל יום השואה עבור אנשים אחרים (אחרים?)
אני כותבת את כל זה בכאב לב עצום כי אני זוכרת את עצמי חושבת ומאמינה באותם הדברים כמו הנערים האלו,
וכל התרוצים על שטיפת מוח וחינוך גס רוח לא מעבירים את הכאב הזה או מקילים עליו.
התפרסמה כתבה על קבוצת נערים שפתחו מנגלים ועשו על האש אתמול הערב, חלק מהנערים לפי מה שכתוב שם פשוט לא הבינו מה בסדר בזה.
אני מאמינה להם, כי אני זוכרת את עצמי ואת השיעורים שהוקדשו לנושא ושעיקרם היה זלזול והתנשאות.
החרדים מצפים שיתחשבו ברגשות העדינים שלהם ולא מהססים לדרוש ולכפות ולהגיב כלפי אחרים באלימות מילולית (או פיזית) במידה ש"פגעו" בריגשותיהם
איפה כל ההתחשבות הזו כלפי הצד השני? זה לא שביקשו מהם ללכת חשוף בתל אביב כי לא נעים לנו לראות אותם בשחור, זה לא שביקשו מהם לאכול חזיר בימות השנה כנגד חוק החמץ... בסך הכל נדרש מהם לחנך למעט רגישות, התחשבות במה שמסמל יום השואה עבור אנשים אחרים (אחרים?)
אני כותבת את כל זה בכאב לב עצום כי אני זוכרת את עצמי חושבת ומאמינה באותם הדברים כמו הנערים האלו,
וכל התרוצים על שטיפת מוח וחינוך גס רוח לא מעבירים את הכאב הזה או מקילים עליו.