יום הערכה למורה בבית הספר של הבת עושים יום הערכה למורה, ובמרכזו ארוחת צהריים שההורים מכינים והילדים מגישים. נודבתי להכין עוגה. מה אתם אומרים? יש רעיונות? חשבתי על ספר ועליו מפוסלים תפוח וכלי כתיבה. יש לכם רעיונות נוספים? שונים?