יום העצמאות במטרופולין חיפה - תיאטרון האבסורד

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
לא זכור לי שלעבדים שילמו הרבה כסף

זה כוון למשפט
"...שיתנו שכר כפול ותראה פתאום איך כולם נורא נורא ערניים ולא זקוקים למנוחה."
לא זכור לי שלעבדים שילמו הרבה כסף
תמורת עבודה נוספת...
 

846

Active member
אני מוכן לעבוד בשבתות,

זה לא עניין של מגיע, או לא מגיע להם.
תחבורה ציבורית זה שירות לאזרח שצריך לעבוד תמיד. ביום ובלילה, בשבתות ובחגים. אם אין מספיק נהגים שמוכנים לעבוד בזמנים האלו שיתנו שכר כפול ותראה פתאום איך כולם נורא נורא ערניים ולא זקוקים למנוחה (כמובן מבלי לחרוג ממספר שעות עבודה רצופה ומספר שעות עבודה חודשי המותר על פי חוק!). ואם כולם פתאום נהיו יהודים שומרי מצוות תמיד אפשר להעסיק נהגים ערבים כמו שעושים במקומות רבים אחרים שבהם מבינים ששירות לאזרח עובד תמיד. הכל מתחיל ונגמר בתנאים שמשרד התחבורה קבע או לא קבע למפעילי האוטובוסים. התחבורה הציבורית בארץ נראית בדיוק כמו שמשרד התחבורה מעוניין שהיא תיראה.
אני מוכן לעבוד בשבתות,
ויש עוד המון נהגים כמוני שמוכנים לעבוד משמרת ארוכה בשבת פעם בחודש.
אבל משרד התחבורה לא מוכן לסבסד את זה.
 

טנק2

New member
באזור השרון-ת"א קו 501 יפעל כבר מהבוקר

גם בגוש דן אגד מתנהגים בצורה הזויה
קו 26 וקו 71 למשל מופעלים רק מאחה"צ. מה הסיבה לזה?
קו 271 מ12 בצהריים, קו 126 מ11. למה דן יכולים להתחיל לפעול ב-8/9 ואגד צריכים לישון עד מאוחר ? (הם הרי גם מסיימים מוקדם בלי שום הסבר גם בערב חג העצמאות ב23:00-23:30 כהרגלם)
באזור השרון-ת"א קו 501 יפעל כבר מהבוקר
הנסיעה הראשונה לת"א-שש וחצי בבוקר.
לאחר מכן, הקו יפעל בתדירות של אחת לכחצי שעה.
 

mister K

New member
משנה לשנה זה רק הולך ומצטמצם

גם בגוש דן אגד מתנהגים בצורה הזויה
קו 26 וקו 71 למשל מופעלים רק מאחה"צ. מה הסיבה לזה?
קו 271 מ12 בצהריים, קו 126 מ11. למה דן יכולים להתחיל לפעול ב-8/9 ואגד צריכים לישון עד מאוחר ? (הם הרי גם מסיימים מוקדם בלי שום הסבר גם בערב חג העצמאות ב23:00-23:30 כהרגלם)
משנה לשנה זה רק הולך ומצטמצם
כל חברה עושה מה שהיא רוצה בלי שום תיאום והשירות מצומצם עד כדי ביזיון של ממש.
כל זאת כנראה כתוצאה מאי קיומה של הגדרה ברורה לשירות מצד משרד התחבורה. עוד נושא לטיפולה של רשות התח"צ החדשה.
 

mister K

New member
וגם בדן מצמצמים השנה עוד יותר

משנה לשנה זה רק הולך ומצטמצם
כל חברה עושה מה שהיא רוצה בלי שום תיאום והשירות מצומצם עד כדי ביזיון של ממש.
כל זאת כנראה כתוצאה מאי קיומה של הגדרה ברורה לשירות מצד משרד התחבורה. עוד נושא לטיפולה של רשות התח"צ החדשה.
וגם בדן מצמצמים השנה עוד יותר
בימי העצמאות האחרונים היו לא מעט קווי דן שהחלו את פעילותם בסביבות 7:00.
ביום העצמאות הנוכחי נותרו רק שלושה קווים כאלה: 16, 51 ו-66. כל השאר מתחילים מ-9:00.
 

Ofekalef1

New member
בבאר שבע המצב נורא

יום העצמאות במטרופולין חיפה - תיאטרון האבסורד
גבירותי ורבותי, תיאטרון האבסורד חוגג!
לו"ז יום העצמאות במטרופולין חיפה פורסם.
בעוד שהמטרונית, בצעד חריג ואמיץ, תהיה פעילה כמו ביום חול (ללא ספק חסר תקדים בארץ! כל הכבוד לדן בצפון), היא ככל הנראה תסע יחסית ריקה..
כי באגד לא ידאגו לכם איך להגיע אליה עד.. 12:30 בצהריים!
נכון, זה תמיד ככה באגד, אבל לכזה חוסר תיאום שזועק לשמיים - לא ציפיתי!

ואם כבר נתמקד בקרית חיים, למשל.
שם, בערב יום העצמאות, החל משעה 15:00 בצהריים, ההגעה מצומת הצריף לתוך הקריה תהיה זוועתית. 13 ו26 מתואמים באופן מופתי לאותה הדקה בדיוק - פעם בשעה. (בכיוון השני המצב דווקא טוב - תיאום של כל חצי שעה, והחל מהערב כל רבע שעה).

ובכן.. אין לי דרך אחרת לתאר את זה. ביזיון תחבורתי במיטבו.
בבאר שבע המצב נורא
לא מצאתי הודעה באתר, אבל היום ראיתי דף באוטובוס -
ביום העצמאות, השירות מתחיל רק בעשר, והקווים הבאים (זה מה שהצלחתי לזכור) מבוטלים:
17,18,21,23,24,25,26,32.
לא ברור לי מה היה בדיוק השיקול שלהם...
 

עדירמר

New member
אגד

יום העצמאות במטרופולין חיפה - תיאטרון האבסורד
גבירותי ורבותי, תיאטרון האבסורד חוגג!
לו"ז יום העצמאות במטרופולין חיפה פורסם.
בעוד שהמטרונית, בצעד חריג ואמיץ, תהיה פעילה כמו ביום חול (ללא ספק חסר תקדים בארץ! כל הכבוד לדן בצפון), היא ככל הנראה תסע יחסית ריקה..
כי באגד לא ידאגו לכם איך להגיע אליה עד.. 12:30 בצהריים!
נכון, זה תמיד ככה באגד, אבל לכזה חוסר תיאום שזועק לשמיים - לא ציפיתי!

ואם כבר נתמקד בקרית חיים, למשל.
שם, בערב יום העצמאות, החל משעה 15:00 בצהריים, ההגעה מצומת הצריף לתוך הקריה תהיה זוועתית. 13 ו26 מתואמים באופן מופתי לאותה הדקה בדיוק - פעם בשעה. (בכיוון השני המצב דווקא טוב - תיאום של כל חצי שעה, והחל מהערב כל רבע שעה).

ובכן.. אין לי דרך אחרת לתאר את זה. ביזיון תחבורתי במיטבו.
אגד
כי "אכפת לנו מציבור הנוסעים"

אם כל כך "אכפת לכם" למה ביטלתם המון קוים בחיפה והארכתם מסלולים של קווים אחרים?

ושאלה לתפוח בדבש: האם ציפית לשירות מצד ה"חברה שאיכפת לה"? לא צריך להגזים.

הרי הנהגים יהיו בהנגאובר מחגיגות יום העצמאות.....
 

MightyKnight

New member
תפנה למשרד התחבורה, לא לאגד

אגד
כי "אכפת לנו מציבור הנוסעים"

אם כל כך "אכפת לכם" למה ביטלתם המון קוים בחיפה והארכתם מסלולים של קווים אחרים?

ושאלה לתפוח בדבש: האם ציפית לשירות מצד ה"חברה שאיכפת לה"? לא צריך להגזים.

הרי הנהגים יהיו בהנגאובר מחגיגות יום העצמאות.....
תפנה למשרד התחבורה, לא לאגד
 

עדירמר

New member
אבסורד ביום העצמאות

תפנה למשרד התחבורה, לא לאגד
אבסורד ביום העצמאות
זה רק מוכיח כמה אכפת למדינה מהתחבורה הציבורית בארץ היהודים.

המדינה ההזאת שמה פס על כל התחבורה הציבורית. רק שישתמשו ברכב הפרטי.
 

846

Active member
מאחר ושיטת התימחור והסובסידיה התחילה להשתנות

אבסורד ביום העצמאות
זה רק מוכיח כמה אכפת למדינה מהתחבורה הציבורית בארץ היהודים.

המדינה ההזאת שמה פס על כל התחבורה הציבורית. רק שישתמשו ברכב הפרטי.
מאחר ושיטת התימחור והסובסידיה התחילה להשתנות
בעיקבות הרפורמה בתח"צ, משרד התחבורה משלם לחברות ע"פ כמות הנסיעות + הוצאות נוספות.
מאחר והנהגים באגד (לפחות) מקבלים תוספת עבור העבודה ביום העצמאות, משרד התחבורה לא רוצה לשלם יותר מידי ולכן קבע את הלו"ז כך שהוא לא יצטרך לשלם הרבה.
הקובע היחיד (והמאשר) כל לו"ז, מסלול קו, תחנות ומחירים, הוא משרד התחבורה. כל המפעילים בכלל ואגד בפרט) חייבים לעבוד לפי התנאים הנקובים ברישיון הקו.
במידה ואגד (למשל) "מנסה" לצמצם לו"ז או לקצר מסלול הוא רשאי לבקש את השינוי ממשרד התחבורה. בידי הפקידים הבכירים הסמכות לאשר או לסרב לבקשה לשינוי ולכפות את ביצוע הלו"ז והמסלול "הלא רצוי" ע"י החברה המפעילה.
 

25306yosef

New member
משרד התחבורה מאשר בלנקו...

מאחר ושיטת התימחור והסובסידיה התחילה להשתנות
בעיקבות הרפורמה בתח"צ, משרד התחבורה משלם לחברות ע"פ כמות הנסיעות + הוצאות נוספות.
מאחר והנהגים באגד (לפחות) מקבלים תוספת עבור העבודה ביום העצמאות, משרד התחבורה לא רוצה לשלם יותר מידי ולכן קבע את הלו"ז כך שהוא לא יצטרך לשלם הרבה.
הקובע היחיד (והמאשר) כל לו"ז, מסלול קו, תחנות ומחירים, הוא משרד התחבורה. כל המפעילים בכלל ואגד בפרט) חייבים לעבוד לפי התנאים הנקובים ברישיון הקו.
במידה ואגד (למשל) "מנסה" לצמצם לו"ז או לקצר מסלול הוא רשאי לבקש את השינוי ממשרד התחבורה. בידי הפקידים הבכירים הסמכות לאשר או לסרב לבקשה לשינוי ולכפות את ביצוע הלו"ז והמסלול "הלא רצוי" ע"י החברה המפעילה.
משרד התחבורה מאשר בלנקו...
במשרד התחבורה לא בודקים בכלל את בקשות המפעיל ומאשרים בלנקו...

עדירמר צודק בהחלט, המטרה של משרד התחבורה (ממשלת ישראל) היא לעודד ולטפח את השימוש ברכב הפרטי. כל מי שחושב אחרת משלה את עצמו.

אם באמת היתה מטרה לעודד שימוש בתח"צ, אז היה שירות איכותי ואטרקטיבי ביותר הפועל 24 שעות ביממה ברציפות בימי חול.
 

asmopil

New member
תזכירו לי מי אמר שחבל שלא כל המדינה בידיים של

יום העצמאות במטרופולין חיפה - תיאטרון האבסורד
גבירותי ורבותי, תיאטרון האבסורד חוגג!
לו"ז יום העצמאות במטרופולין חיפה פורסם.
בעוד שהמטרונית, בצעד חריג ואמיץ, תהיה פעילה כמו ביום חול (ללא ספק חסר תקדים בארץ! כל הכבוד לדן בצפון), היא ככל הנראה תסע יחסית ריקה..
כי באגד לא ידאגו לכם איך להגיע אליה עד.. 12:30 בצהריים!
נכון, זה תמיד ככה באגד, אבל לכזה חוסר תיאום שזועק לשמיים - לא ציפיתי!

ואם כבר נתמקד בקרית חיים, למשל.
שם, בערב יום העצמאות, החל משעה 15:00 בצהריים, ההגעה מצומת הצריף לתוך הקריה תהיה זוועתית. 13 ו26 מתואמים באופן מופתי לאותה הדקה בדיוק - פעם בשעה. (בכיוון השני המצב דווקא טוב - תיאום של כל חצי שעה, והחל מהערב כל רבע שעה).

ובכן.. אין לי דרך אחרת לתאר את זה. ביזיון תחבורתי במיטבו.
תזכירו לי מי אמר שחבל שלא כל המדינה בידיים של
אגד?!
 

אורי404

New member
אני אזכיר, שחבל שלא למדו הכל מ"אגד"

תזכירו לי מי אמר שחבל שלא כל המדינה בידיים של
אגד?!
אני אזכיר, שחבל שלא למדו הכל מ"אגד"
כל עוד "אגד" אינה חברה ממשלתית, לא ארצה ש"אגד", כגוף שאינו ממשלתי יחזיק את כל קווי השירות. לאמיתו של דבר, גם ב"אגד" כנראה לא יהיו מעוניינים להחזיק את כל קווי השירות.
לצד זה אני חושב, שחבל שברב חברות האוטובוסים האחרות לא לומדים (או לא מפנימים) דברים שונים מ"אגד". למשל הכשרת הנהגים החדשים בחברה (כולל בעלי רישיון נהיגה D לאוטובוס, שמגיעים כעובדים חדשים ל"אגד"), היא רצינית ומעמיקה. נערכות גם השתלמויות לעובדים הוותיקים.
גם פרנסת העובדים שם יותר עניינית ומוכבדת, מאשר בחברות האחרות. גם רמת הנהגים שם גבוהה יותר ובמקרה שזה לא קורה, הקואפרטיב מטפל בעניין היטב.
 

gen1

New member
נחכה ונראה

יום העצמאות במטרופולין חיפה - תיאטרון האבסורד
גבירותי ורבותי, תיאטרון האבסורד חוגג!
לו"ז יום העצמאות במטרופולין חיפה פורסם.
בעוד שהמטרונית, בצעד חריג ואמיץ, תהיה פעילה כמו ביום חול (ללא ספק חסר תקדים בארץ! כל הכבוד לדן בצפון), היא ככל הנראה תסע יחסית ריקה..
כי באגד לא ידאגו לכם איך להגיע אליה עד.. 12:30 בצהריים!
נכון, זה תמיד ככה באגד, אבל לכזה חוסר תיאום שזועק לשמיים - לא ציפיתי!

ואם כבר נתמקד בקרית חיים, למשל.
שם, בערב יום העצמאות, החל משעה 15:00 בצהריים, ההגעה מצומת הצריף לתוך הקריה תהיה זוועתית. 13 ו26 מתואמים באופן מופתי לאותה הדקה בדיוק - פעם בשעה. (בכיוון השני המצב דווקא טוב - תיאום של כל חצי שעה, והחל מהערב כל רבע שעה).

ובכן.. אין לי דרך אחרת לתאר את זה. ביזיון תחבורתי במיטבו.
נחכה ונראה
שלום! נחכה ונראה בכ"א הרבה מעדיפים ללכת למטרונית ברגל ולא להמתין לאוטובוס בקו הזנה ,ובהזדמנות זאת אציין שזה נראה שכמות הנוסעים המשתמשים באגד באיזור ירדה דרסטית ,
אין הגיון להמתין לאוטבוס מזין קו מטרונית אם אתה במרחק של עד 200 ,300 מטר מהמטרונית ,חבל על הזמן . לך ברגל תגיע יותר מהר ,הקוים המזינים לא יכולים לספק את הסחורה .
 
ההצעה שלך לא ממש רלוונטית לשכונות חיפה על

נחכה ונראה
שלום! נחכה ונראה בכ"א הרבה מעדיפים ללכת למטרונית ברגל ולא להמתין לאוטובוס בקו הזנה ,ובהזדמנות זאת אציין שזה נראה שכמות הנוסעים המשתמשים באגד באיזור ירדה דרסטית ,
אין הגיון להמתין לאוטבוס מזין קו מטרונית אם אתה במרחק של עד 200 ,300 מטר מהמטרונית ,חבל על הזמן . לך ברגל תגיע יותר מהר ,הקוים המזינים לא יכולים לספק את הסחורה .
ההצעה שלך לא ממש רלוונטית לשכונות חיפה על
רכס הכרמל.
מי ילך ברגל מאחוזה, מרוממה, ממרכז הכרמל, מנוה שאנן וכד' למטרונית?
 
הרוב המוחלט של חיפה לא נמצא במרחק הליכה

נחכה ונראה
שלום! נחכה ונראה בכ"א הרבה מעדיפים ללכת למטרונית ברגל ולא להמתין לאוטובוס בקו הזנה ,ובהזדמנות זאת אציין שזה נראה שכמות הנוסעים המשתמשים באגד באיזור ירדה דרסטית ,
אין הגיון להמתין לאוטבוס מזין קו מטרונית אם אתה במרחק של עד 200 ,300 מטר מהמטרונית ,חבל על הזמן . לך ברגל תגיע יותר מהר ,הקוים המזינים לא יכולים לספק את הסחורה .
הרוב המוחלט של חיפה לא נמצא במרחק הליכה
מהמטרונית. ורוב הקווים בחיפה אינם קווים מזינים אלא קווים עורקיים בפני עצמם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
טרם נסעתי במטרונית, היא לא רלוונטית לי

הרוב המוחלט של חיפה לא נמצא במרחק הליכה
מהמטרונית. ורוב הקווים בחיפה אינם קווים מזינים אלא קווים עורקיים בפני עצמם.
טרם נסעתי במטרונית, היא לא רלוונטית לי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה