i d i t 82
New member
יום הולדת של אמא
שלום לכולם,
תיכננו לשבת הקרובה פיקניק בפארק הירקון, אך עקב הטפטוף הצפוי ניאלץ להעביר את החגיגה למסעדה.
דרושה מסעדה בגבול הרצליה- ת"א, 8 מבוגרים ו- 2 ילדים.
חשבנו על מוזס (הרצליה/ רמת החייל) אבל בעיניי הם קצת יקרנים בהתחשב בזה שזה כולה המבורגר...
בשנה שעברה היינו במקס ברנר, הפעם מטעמי דיאטה של רוב הנוכחים נוותר..
אשמח לרעיונות
שלום לכולם,
תיכננו לשבת הקרובה פיקניק בפארק הירקון, אך עקב הטפטוף הצפוי ניאלץ להעביר את החגיגה למסעדה.
דרושה מסעדה בגבול הרצליה- ת"א, 8 מבוגרים ו- 2 ילדים.
חשבנו על מוזס (הרצליה/ רמת החייל) אבל בעיניי הם קצת יקרנים בהתחשב בזה שזה כולה המבורגר...
בשנה שעברה היינו במקס ברנר, הפעם מטעמי דיאטה של רוב הנוכחים נוותר..
אשמח לרעיונות