יום הולדת של אמא

i d i t 82

New member
יום הולדת של אמא

שלום לכולם,
תיכננו לשבת הקרובה פיקניק בפארק הירקון, אך עקב הטפטוף הצפוי ניאלץ להעביר את החגיגה למסעדה.
דרושה מסעדה בגבול הרצליה- ת"א, 8 מבוגרים ו- 2 ילדים.
חשבנו על מוזס (הרצליה/ רמת החייל) אבל בעיניי הם קצת יקרנים בהתחשב בזה שזה כולה המבורגר...

בשנה שעברה היינו במקס ברנר, הפעם מטעמי דיאטה של רוב הנוכחים נוותר..
אשמח לרעיונות
 

i d i t 82

New member
סליחה על חוסר המענה

בסוף היינו במוזס רמת החייל. להפתעתי היה מוצלח מאוד, שירות נעים וקשוב ופינקו אותנו בקינוח.
 
למעלה