יום הולדת לאקסית. מה עושים?

cuybheu

New member
יום הולדת לאקסית. מה עושים?

שלום לכולם. ביום שני החברה שלי לשעבר (נפרדמה ממני לפני חודשיים) חוגגת יום הולדת. במשך החודשיים האלה, שלאחר הפרידה, לא היינו בקשר, ביוזמתי, עד שלפני שבוע חידשתי אותו, כי ברצוני להיפגש איתה, ואני אף שוקל ברצינות לנסות לחזור אליה. השאלה מה עושים ביום הולדת שלה? רק מתקשרים להגיד מזל טוב? שולחים פרחים? מה ההלשכות של כל אחד מהדברים? האם לשלוח פרחים זה לא מוגזם מידי? האם זה לא "ישרוף" אותי? האם מזל טוב קריר בטלפון, אחרי שלל מתנות, חום, תשומת לב ואהבה להם זכתה ביום הולדת הקודם (בו היינו חברים) עשויים לעזור לי לגרום לה להתגעגע אלי? זקוק לעזרה, ולתשובות. תודה, איציק
 

גרא.

New member
cuybheu,לשאלתך,עשויות להיות כמה

תשובות,שכולם עשויות להיות נכונות,תלוי כמובן בעוצמת מערכת היחסים שהיתה בכנות הכווות הנוכחיות, בסגנון החיזור והקשר ועוד.לטעמי,זר פרחים ענק, עם פתק ובו כמה מילים חמות,עשוי להמיס מחדש את לבה.
 

cuybheu

New member
הייתה מערכת יחסים מעולה

שדעכה בסוף בגלל תפיסות עולם שונות, אבל הייתה אהבה מטורפת. אדירה. אתה ממליץ על זר פרחים? זה לא עשוי, לדעתך, לעשות אצלה את הפעולה ההפוכה? זה לא לשים את הקלפים על השולחן מהר מידי?
 

גרא.

New member
קבלת זר פרחים ליום ההולדת,עשוייה

להתפרש בכמה כיוונים,מאד תלוי מי שולח,ומהי מערכת היחסים שישנה, או היתה בין השולח/ת למקבלת.לכן להבנתי מה שחשוב יותר זה הפתק המצורף לזר.הוא יכול להיות שבלוני, כמו, מזל טוב ליום הולדתך,,אבל יכול להיות גם הרבה יותר אישי, ומכוון למטרה כלשהיא.השיקול אם הוא עלול להשיג את המטרה ההפוכה,מותנה, כמובן באיכות היחסים שהיתה, הסבות לפרידה, והתחושות הקיימות, אם בכלל כלפיך, מצידה.נסה לכתוב כמה מילים סולידיות, העשויות להתפרש לכאן או לכאן. לעיתים שיר מוכר, בעל משמעות כזו,עשוי לעזור טוב יותר, מכל קבוצת מילים אישיות.
 

cuybheu

New member
יש לך

הצעה למשפט? אני חשבתי על "בנופי הכפור עוד יבוא יום של אור". מה אתה אומר?
 
למעלה