יום הדין של "ביפ" קרב

hospital_food

New member
יום הדין של "ביפ" קרב

כבר ידוע, בעונה החדשה שתעלה עוד פחות מחודש תיהיה תוכנית לאלי ומריאנו וגם תוכנית לערס צעצוע היעני מגניב -גדי סבן(עונה חדשה). הערוץ הזה עד היום היה מזוהה עם הומור גבוה וחכם, סדרות כמו סאותפארק, באפי, סימפסון ,שי ודרור, זה הומור מצויין וחכם. למה להרוס את השם של הערוץ,למה לכלכך, חבל.באמת.
 

~*~gaL

New member
דווקא זה לא כזה נורא.

העונה החמישית של באפי תתחיל עוד שבועיים, והעונה החדשה של מלקולם בטח תגיע מתישהו. וידוע שלי אין שומדבר נגד שידורים חוזרים של תוכניות שאני אוהבת, אז אין לי בעיה עם השידורים החוזרים שלהם. גם אין לי שומדבר נגד אלי ומריאנו, אבל גדי סבן... אם זה מי שאני חושבת שזה, אז...
וחוץ מזה.... סאות´פארק? הומור גבוה וחכם?
התוכנית מצחיקה וגם אני אוהבת לצפות בה כשיוצא לי, אבל הומור גבוה וחכם זה מ-מש לא.
 

B a n j o

New member
דווקא כן

זה סיגנון של הומור בריטי והומור אמריקאי מאט וטריי הם הרי חובבים גדולים של מונטי פייטון חוץ מזה, תמיד יש להם בנוסף לבדיחות מעיים כמה שנינויות עוקצניות נגד החברה לדוגמא, ראית את הפרק הראשון של עונה 6? (או שזה היה 5?) The Butters show?
 

hospital_food

New member
יש ב"סאותפארק"

הרבה יותר מבדיחות קקי ופיפי, הרבה הרבה יותר. לא הרבה רואים את זה, ויש כאלה שרואים ואוהבים אבל לא שמים לב לגאונות. זה כמו בסיפור "בגדי המלך החדשים" רק שהפעם המשרתים שתפרו את הבגד צודקים. המלך הוא ממש לא עירום. סאותפארק זה הכי סאטירה שאפשר, בתחפושת של בדיחות לילדים בגן. אז אולי באמת ההומור בכלליות לא גבוה במיוחד, אבל התוצאה הכללית של כל פרק גבוהה מאוד וסופר חכמה.
 

~*~gaL

New member
כן, הכוונה הייתה שמסרים, לדוגמה,

התוכנית יכולה להעביר, אבל רמת ההומור שבה מעבירים אותם היא נמוכה. אל תבין אותי לא נכון - זה לא אומר שזה לא מצחיק. :)) עידן - סורי, אבל אין לי מושג. :) יכול להיות, אני פשוט לא זוכרת את שמות הפרקים בתוכנית הזאת. :)
 

KKANY

New member
סאות´פארק סדרה שולטת

אין היא אחת הטובות ביותר הומור בריטי זה סתם דפוק אלו עם המבטא המזדיין שלהם
 

peretzy

New member
אני אוהב לראות את גדי סבן מסיבה אחת

שהוא מצחיק אותה באופן שהוא מציג את עצמו ערס.. טמבל כזה....אני אוהב לצחוק עליו
 
למעלה