יום האם/משפחה

קשת בת

New member
יום האם/משפחה

אולי נפתח שרשור מתנות שמתאים למאורע? מה אתם אומרים?
 

M a r U s k A

New member
המתנה הקלאסית..

ליום האם היא זר פרחים וברכה בסגנון "האמא הכי טובה בעולם"
 
רעיונות..

אפשר ליום האם למשל להביא גביע (יש בהפנינג) שכתוב האם הכי טובה בעולם!! יש ספרים שמספרים הכל על אמא.. אםשר ליום המשפחה להביא לכל מישהו במשפחה חולצה שמאחור כתוב משפחת-_____ המשפחה המושלמת.. אני יחשוב על עוד רעינות
 

M a r U s k A

New member
אפשר גם במקום

חולצה לעשות שלט כניסה על הדלת של הבית בסגנון!
נתת לי הרגע רעיון!
 
יום האם

דברים שעשינו לאמא: לוח שנה עם תמונות של המשפחה הילדים והנכדים "לוח לעולם" עם כל האירועים החשובים, גם את הלוח הכנו לבד ושיבצנו בו שירים ותמונות מחיי המשפחה ספר מתכונים מאורגן יפה שהכנו לבד עם כל המתכונים הביתיים שלנו - שיפסיקו להיות זרוקים בבית המון גזירי עיתונים וחלקי דפים שעליהנם כתובים מתכונים אמא שלי אישה עובדת ולחוצה אז ביום האם האחרון הכנתי לה צנצנת שקופה שבתכוה המון "ראשים" שעשויים מגרבי ניילון ממולאים בצמר גפן עם עיניים זזות ועל הצנצנת כתביתי - "אמא יקרה שלי צאי מהלחץ" ערכת פינוק וטיפוח לאמא שכל השנה עובדת הצגה עם אבא או עם הילדים (אצלנו זה עם אבא כי עם ניקח חמישה ילדים להצגה נפשוט את הרגל)
 
הסבר מפורט:

"אנשים בלחץ" משיגים גרביונים ישנים של אמא ושל האחריות וגוזרים מהם חתיכות קטנות. כל חתיכה ממלאים בצמר גפן וקושרים בקצה עם חוט ריקמה כך שנוצר כדור קטן מגרביון. על הכדור מציירים עם טושים פרצופים שונים. לוקחים צנצנת שקופה בגודל בינוני ומתחילים לדחוס פנימה את הכדורים, ממקמים אותם בצורה כזו שהפרצופים תמיד יפנו כלפי חוץ ויראו אותם. דוחסים טוב טוב כך שיראו כולם שהם "בלחץ" וסוגרים עליהם את המכסה. על הצנצנת מדביקים מדבקה צבעונית שעליה כתוב משפט נוסח "אל תהיה בלחץ" "להשתחרר מהלחץ" וכו'. על המכסה מדביקים בריסטול ועליו ברכה אישית מפורטת יותר לאדם שמקבל את המושמוש.
 

pilpelet4u

New member
איזה יפה הרעיון עם הצנצנת !!!!

ממש מקסים !! כל כך התלהבתי
 
../images/Emo23.gifיום האם

בשבילי ל בשבט הייה, הווה ויהיה יום האם, צריך להקדיש יום בשנה לאמא, על כל מה שהיא מקדישה ונותנת לנו כל השנה
 

shirleyrozental

New member
למי שהופנה להודעה זו מהשער../images/Emo24.gif

דבר ראשון, ברוכים הבאים, דבר שני... הודעה עם הרבה יותר רעיונות יש פה!
 
למעלה