יום האישה ומעמדה דיון ושיח בעניין -4/8/09

  • פותח הנושא IBP1
  • פורסם בתאריך

IBP1

New member
יום האישה ומעמדה דיון ושיח בעניין -4/8/09

זו השנה השלישית שאני עושה זאת ואני מזכיר לכולם ,שזה נוגע לכולם. זהו אחד הנושאים עליו משום מה לדעתי אין הרבה שיח והבנה אצל בני המין הגברי ,כי הגיע הזמן לשחרר את הרסן ולאהוב את הנשים כאדם ולהגיד לא לאפלייתן .לא לאפלייתן במשפחה,בבתי המשפט,בעבודה ,בתנאים החוקתיים,בחברה ובכל מקום אחר בו הן חשות מופלות לרעה ע"י הממסד והסטיגמות והבערות. זו שנה שלישית בה התקיים כאן (ולעניין זה אני שוב אבקש את סיועם של ידידי הבית כאן ובקומונות הסמוכות לפורום של ידידנו הרבים להעלות קריאה כי הגיעה העת להשכיל וללמוד כי הנורמה הזאת של להכיל על נשים את המרות הגברית כבר מזמן פסחה מהעולם. בימינו עדיין נשים זוכות להיחשב כגזע נחות .אני רואה את החוק שהחמאס הנחית למשל על נשות עזה כי חובה עליהן ללכת מכוסות ראש תחת איום על חייהן . אנו כפורום העוסק בלנסות להגיע להבנות מהנסתר מעיננו ,ודאי קרובים יותר להצליח להבין כי חברה צודקת המתפקדת נכונה אינה כולה להכיר במצב הזה של השלמה עם מצב של חוסר צדק שווה לכולם. כולי תקווה כי כולם יבואו ויעזרו כמיטב יכולתם.
 

פרויז1

New member
אני בעד שחרור נשות חמס מהשלשלאות הכובלות

של הגברים בחברתם ! החברה המערבית והמודרנית, השכילה להשתדרג קדימה והאישה שוחררה. בחברות המאחרות בהתפתחות הטכנולוגית ובאימוץ המודרנה בתחומי החיים הציבוריים, הכלכלה והחברה, גם האישה לא הגיעה לכלל שחרור . רק תוסיפי : איך חברי הפורומים והקומונות יכולים לעזור?
 

IBP1

New member
נתחיל בזה שתכירי כי אני איש ולא אישה .

והדרך לעזור בעניין הוא לדון בזה על גבי הפורום להזיז את המודעות לדבר על הנושא .בקומונה שלהם. בסופו של דבר ,אם אצליח להביא אדם אחד לשנות את גישתו לעניין ,אני עשיתי את שלי.
 

פרויז1

New member
../images/Emo13.gifמכיר, מכיר כמובן!

מצטער. גמני איש.
שבת שלום
 
למעלה