יום בהיר באיסטנבול - תקופה חדשה בטורקיה

סולטנית

New member
יום בהיר באיסטנבול - תקופה חדשה בטורקיה

אחרי ימים של גשמים התבהרו היום השמים באיסטנבול. תקופה חדשה בטורקיה. האופוזיציה עונה לארדואן ומסבירה לעם שראש הממשלה אינו אדם ישר ומשקר ולא מסביר את האמת לעם מה קורה. ארדואן אמר לעם שהאו''ם גינה את ישראל על פעולת המשט וקאמל גנדי הסביר שלא היה כדבר הזה וככה דברים נוספים. ולמה תקופה חדשה ? כי בטלויזיה אתמול בערב התחילו לדבר על - טורקיה לאן ? וישראל כבר לא בכותרות. הענין נרגע והחיים חוזרים למסלולם הרגיל. בעיתונים מתפרסמים קריקטורות על ארדואן.
 

טליה ג

New member
לא בטוח שהחיים חוזרים למסלולם כל כך מהר

אבל משמח לראות שישראל עכשיו לא ממש בראש הכותרות, ושהאופוזיציה מוקיעה את השקרים של ארדואן. הלוואי ש"גנדי" הטורקי יצליח לגבור על ארדואן בבחירות בשנה הבאה, והכי חשוב שישאף לשקם את היחסים עם ישראל!
 

סולטנית

New member
תתפלאי איזה נקודת מפנה חשובה קרתה בטורקיה אמש

העיתונים מפרסמים קריקטורות של ארדואן והסוף שלו. ישראל כבר לא בכותרות הראשיות. הטלויזיות מדברות לאן פניה של טורקיה ? ועל ענינים אחרים. הוסר הפחד מהעם בזכות גנדי.
 

טליה ג

New member
ומה העמדה של גנדי בנושא ישראל?

הוא מדבר בכלל על הנושא, פרט לכך שהוא התבטא נגד הסגר על עזה?
 

סולטנית

New member
הוא מדבר איך יוצאת אוניה ולא עוברת מכס ?

איך אנשים עוזבים את טורקיה בלי דרכונים ? מה שאדם יוצא לא מחתימים את הדרכון שלו ביציאה ? המטען לא עבר את המכס ליצוא מטורקיה. הוא מטיל את האשמה על הממשלה שנתנה לאוניה לצאת בצורה פירטית. הוא דיבר על זה שהטורקים למדו הרבה מהיהודים ובעיקר נגד השקרים של ארדואן.
 
למעלה