deathcaster
New member
השיטה שאתה מתאר....
היא לא שיטת הבחירות לאגודה וטוב שכך, היא כן שיטה שנהוגה במצרים, בסוריה, וגם בבריה"מ ז"ל
היא לא שיטת הבחירות לאגודה וטוב שכך, היא כן שיטה שנהוגה במצרים, בסוריה, וגם בבריה"מ ז"ל