יוחזרו הגדרות לאלתר.

ליטן א

New member
יוחזרו הגדרות לאלתר.

תקראו לי סדיסט, תקראו לי מפגר, תקראו לי שרוט - עד שלא יהיה פה מקרה של מוות ביציע, זה לא ייגמר. או, מצד שני, להגדיל קצת את בתי הכלא - ולהכניס לחודש (באנגליה מכניסים לשנה) את כל האנשים שנכנסו למגרש. מצידי, שיהיה שוטר על שני אנשים במגרש, שיהיו 5000 שוטרים. יציע שלם לשוטרים. השוטרים ילכו יד ביד עם האוהדים. אף אחד לא נכנס למגרש, נקודה. מי שנכנס למגרש (בד"כ צעירים) - ייכנס לחודש לכלא. אם הוא מתחת לגיל 18, שיכנס למוסד לעבריינים צעירים. אנשים כאלה, מקומם בין הסורגים. ואם בסורגים עסקינן, (והנה חזרתי לנקודת המוצא) - יוחזרו הגדרות לאלתר.
 

ליטן א

New member
או בכלל

למה המשטרה לא מזהירה (כפי שהיא עושה תמיד לפני המשחקים של הקטנות) וסוגרת יציע - או מורידה את מספר הכרטיסים? או בכלל - למה לא מעבירים את זה איצטדיון? או בכלל - למה לא עושים רדיוס? או בכלל - למה לא עושים משחק בלי קהל? טוטאלי. או בכלל - שיעשו משחק עם קהל, ומה שיקרה יקרה, ואם יקרה - אז לתת משחקים ללא קהל עד סוף העונה.
 
נתון שיקרי!!

מאיפה הבאת את השטות "באנגליה לשנה"????? סטריקרים נכנסים לתוך המגרש ערומים במשחקים מכריעים, ולוקחים את הכדור, וכל מה שהם מקבלים זה אולי איזה קנס של כסף אפילו היה אחד בשם המשחק שהפך את זה לתחביב חולני במיוחד, אז די לבלבל את השכל שבאנגליה מכניסים לכלא לשנה מי שנכנס למגרש.
 
למעלה