יוזמה

s h i r k u s h

New member
יוזמה ../images/Emo66.gif

הוא
התחיל איתה, היא
התחילה איתו הוא
יוזם מחוות רומנטיות, היא
טיפה פחות אז... בקשר שבו נמצאים עכשיו ובקשרים קודמים- מי היה...
זה שיזם את ההכרות בינכם
כיצד הגיב הצד השני
זה שיזם/יוזם את מרבית המחוות הרומנטיות
האם הייתם רוצים שהצד השני ייזום יותר מחוות רומנטיות או שזה לא חשוב במיוחד בשבילכם
 
../images/Emo98.gif

אוהב את השאלות \ סקרים שלך! ומכיוון שאת הקשרים שלי עם האקסיות אני לא מחשיב כקשרים אני פשוט לא אענה...
 

נ ו ל י 1

New member
יוזמות...!

ככה דבר ראשון אף פעם לא התחלתי עם מישהו, תמיד מתחילים איתי אז בקטע הזה אני לא זאת שלוקחת יוזמה! אבל בקשר לקשרים שהיו לי ושיש לי (לא שהם רבים) אני תמיד זאת שיוזמת, בעיקר את היציאות -ככה לפחות אני מרגישה!
 

סטולי

New member
אני לא אדם פאסיוי ותמיד בעד

יוזמה. אתגר במדבר. יחד עם זאת, חוסר יוזמה אינו קשור תמיד לפאסיויות . לפעמים,פשוט,לא מאוהבים בנו.
 

זכוכיות

New member
יוזמה ../images/Emo26.gif

זה שיזם את ההכרות בינכם כיצד הגיב הצד השני? אני יזמתי את ההיכרות ביננו, אבל הרעיון בזמנו היה ידידותי לחלוטין, הוא עניין אותי, הצחיק אותי, היה שונה מרוב האנשים אז פניתי אליו.
זה שיזם/יוזם את מרבית המחוות הרומנטיות? אני עדין לא בטוחה מה אלו מחוות רומנטיות, אני לא חושבת שמישהו מאיתנו יוזם כזה דבר, כשאני מזהה משהו שאני יודעת שיעשה לו טוב אני עושה אותו, ואני יודעת שכנ"ל לגביו, זה לעולם לא מאולץ.
האם הייתם רוצים שהצד השני ייזום יותר מחוות רומנטיות או שזה לא חשוב במיוחד בשבילכם? לא, טוב לי ככה.
 

tutifruti82

New member
../images/Emo36.gifיוזמה../images/Emo26.gif

בקשרים שהיו לי עד היום אני בד"כ הייתי זו שאהבה יותר ליזום. אני אוהבת כשגם הצד השני יוזם באותה המידה,זה נותן לי הרגשת ביטחון בקשר והרגשה טובה בכלל.
 

linu2

New member
מחוות רומנטיות

אני עושה וחושבת תמיד איך לשפר, להפתיע, לחוות ביחד רגעים מיוחדים, אבל משום מה אני תמיד יותר מצפה לזה. ככה הורגלתי.
מפריע לי אם ה
לא רומנטי. לגבי ההיכרויות - הכל היה יוזמות שלהם. אני תרמתי לעניין רק במבטים.
 

Bassיסט

New member
אצלי זה כמעט תמיד...

התחיל מימני. אני הייתי תמיד זה שמתוודה על האהבה לפניה. כנ"ל בקשר האחרון. ולגבי היוזמה בקשר, בהתחלה היו לנו בעיות שהרגשתי שאני תמיד הייתי היוזם והמתכנן. אז דיברנו על זה והיא הבינה ואז היא גם יזמה קצת (אבל כל אחד בקצב שלו). אבל זה לא היה אותו דבר. אני מחפש את האחת שתשקיע בי תנשמה (כמו שאני ישקיע בה) גם בלי שאני אצטרך לדבר איתה על זה.
 

סטולי

New member
אתה יודע שאתה ממש בונבון?../images/Emo47.gif

רק תגיד לי שאמרו לך את זה ואני אהיה בשקט.
 

שיי21

New member
היי:))

צהריים טובים מה המצב? איך עובר עליך היום? מקווה שאחלה:) אז כך שוב פעם הפצצת בשאלות חמודות כאלה לגביי קשרים קודמים לא שהיו לי יותר מידי ובטח לא בתקופה האחרונה...אבל אני ישתדל לענות ממה שאני זוכר כי באמת זה היה מזמן:)) * בדרך כלל מי שיזם את ההכרויות זה הצד השני ובדרך כלל גם את הנשיקה הראשונה *בדרך כלל נענתי בחיוב גם אם לא ממש התאם לי אני יודע יש לי אופי חלש בקטעים האלה אבל לא רוצה לפגוע בדחיה {יכול להיות שאני טועה וזה יותר גרוע כך אבל מצטער...מודע לזה מנסה לשנות את המצב} * המחוות הרומנטיות זה היה הדדי כזה ואפילו אני יותר גם לא ממש רציתי את הקשר אף פעם לא הבאתי לצד השני הרגשה כאילו זה כך...תמיד יזמתי קניתי עשיתי הענקתי...אני אוהב את זה * נחמד שהצד השני עושה משהוא זה נכון אבל אני אישית לא אוהב אני אוהב יותר להעניק ולא כל כך אוהב לקבל בכללי בכל דבר בחיים וגם בנושא הזה אם פעם בהה...גם הצד השני ישעה משהוא נזרום איתו אבל בגדול אני אוהב יותר להעניק ולעשות כך זה באופי שלי... השמך אחלה יום תשמרו על עצמכם והכי חשוב אל תפסיקו לחייך:))
 
למעלה