יוו איזה קטע...

H i L o L a

New member
יוו איזה קטע...

השבוע צריך להיות הפרק עם ההשתללות של הבנים!! פרק בלתי נשכח: יוסי,טירן,אבי וצחי מתחרפנים בלילה,עושים שטויות ולראשונה מתגלים לעולם אריה וצביקה,כמובן שהם תמיד היו שם אבל עכשיו הם מתחילים להיות מדובבים. ("מאז שזכית פעמיים אתה הפכת להיות אלים,אלים צחי..") טלי מתרגזת,ואנחנו נחשפים לטלי הרגישה,היא בוכה וטוענת שמתי שאבי לוי היה הוא היה "עוגן של שפיות" ועכשיו שהוא עף המצב על הפנים.. (ככה בעצם זכרתי שזה אמור להגיע כי אבי עף) וווואי ראיתי את הפרק הזה כ"כ הרבה פעמים! הפרק הכי נצפה אצלי של האקדמיה! ואני עדיין מוכנה לראות אותו שוב כמובן...
 

Ronush14

New member
חחחחחח ../images/Emo6.gif

אוףףף! אני מתגעגעת לקטעים של אבי וטירן
 

NimaZ

New member
שונאת את הפרק הזה../images/Emo46.gif

בפרק הזה ביזבזו איזה רבע שרואים את טלי בוכה ומתלוננת!!!
כאילו שלמישו איכפת!!!
לפחות יש את הקטע של הבנים! (אבל גם אותו אני לא אוהבת כי זה גורם לי לשקוע במחשבות מה הייתי עושה כדי להיות צביקה...)
 

NimaZ

New member
כמכמה דבריןם:

* רבע שעה
: מה קרה לחתימה שלי... אני כבר מתקנת!
 

m a z i ohayon

New member
חחחח נעמה קרעת אותיי (אה וגם תגובה)

חחחחח עלק מה הייתה עושה כדי להיות צביקה.........חחחחחחחח......................... שיואו אבל הפרק הזה רציני קורע......זה פרק הסטורי - צביקה ואריה- מדובבים
נשפכתי פשוט נשפכתי אני מכירה את רוב השורות שם בעל פה חחחח....חרשתי על הצורה...מה שלא ימנע כמובן לראות אותו גם בלילה גם בשידור חוזר יום אחרי וגם ביום שישי.....(אל תדאגו אני הולכת לפסכיאטר הכל טוב)
 

NimaZ

New member
כן כן...

תחשבי על זה: להמזמז עם יוסי
להיות עם טירן 24 שעות
מה רע? (למי שלא הבין אני מדברת על צביקה...)
 

Ronush14

New member
חחחחחח אני הייתי רוצה

להיות אריההההה!!! אההההה!!! שכל היום אבי יחבק אותייייי
 

m a z i ohayon

New member
חחחחחח....רוני צודקת......./images/Emo70.gif

אריה יותר שווהההההה שנוסבאום
ייגע בך ויחבק אותך...שיוווווו
אוויר
 

NimaZ

New member
כל אחד עם ההעדפות שלו...

אני עדין חושבת שצביקה עדיף...
 

NimaZ

New member
כל אחד עם ההעדפות שלו...

אני עדין חושבת שצביקה עדיף...
 

starla

New member
שכחת רק דבר אחד...

"שצביקה את צחי דופק..." זה היה בפרקים של שבוע שעבר...
 

Ronush14

New member
בעעעעעע ../images/Emo5.gif

אבל אם נעמה תהיה צביקה היא לא תעשה את זה
 

NimaZ

New member
אני מעדיפה להתעלם מזה../images/Emo11.gif

סתם שמועות מכוערות לפי דעתי...
חיחי אני יתקע למי שינסה לקרב אותי אל תחי קרן בבטן!
 

אוש7יתי

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

כל השירשור הזה קרע אותי מצחוק.......
 
למעלה