H i L o L a
New member
יוו איזה קטע...
השבוע צריך להיות הפרק עם ההשתללות של הבנים!! פרק בלתי נשכח: יוסי,טירן,אבי וצחי מתחרפנים בלילה,עושים שטויות ולראשונה מתגלים לעולם אריה וצביקה,כמובן שהם תמיד היו שם אבל עכשיו הם מתחילים להיות מדובבים. ("מאז שזכית פעמיים אתה הפכת להיות אלים,אלים צחי..") טלי מתרגזת,ואנחנו נחשפים לטלי הרגישה,היא בוכה וטוענת שמתי שאבי לוי היה הוא היה "עוגן של שפיות" ועכשיו שהוא עף המצב על הפנים.. (ככה בעצם זכרתי שזה אמור להגיע כי אבי עף) וווואי ראיתי את הפרק הזה כ"כ הרבה פעמים! הפרק הכי נצפה אצלי של האקדמיה! ואני עדיין מוכנה לראות אותו שוב כמובן...
השבוע צריך להיות הפרק עם ההשתללות של הבנים!! פרק בלתי נשכח: יוסי,טירן,אבי וצחי מתחרפנים בלילה,עושים שטויות ולראשונה מתגלים לעולם אריה וצביקה,כמובן שהם תמיד היו שם אבל עכשיו הם מתחילים להיות מדובבים. ("מאז שזכית פעמיים אתה הפכת להיות אלים,אלים צחי..") טלי מתרגזת,ואנחנו נחשפים לטלי הרגישה,היא בוכה וטוענת שמתי שאבי לוי היה הוא היה "עוגן של שפיות" ועכשיו שהוא עף המצב על הפנים.. (ככה בעצם זכרתי שזה אמור להגיע כי אבי עף) וווואי ראיתי את הפרק הזה כ"כ הרבה פעמים! הפרק הכי נצפה אצלי של האקדמיה! ואני עדיין מוכנה לראות אותו שוב כמובן...