יודה-הדבר הבא...

DarkMagician

New member
יודה-הדבר הבא...

מי ראה את טקס פרסי הMTV 2003? זה היה מ33333333333333333חיק!!!!!!!!! רק שתדעו שיודה קיבל שם פרס על הקרב הטוב ביותר עם כריסטופר לי! הוא בעצמו [יודה] בא לקחת את הפרס היה סרטון שהוא כדמות ממוחשבת בא לקחת את הפרס אתם חייייייייבים להוריד את זה מקזה. תכתבו: MTV movie awards 2003 ותחפשו את הנאום של יודה [ואם אתם רוצים לצחוק עוד יותר, תורידו גם את הנאום של גולום]
 

Padme Amidala

New member
ראיתי!

כל הטקס היה ממש מצחיק!! הנאום של יודה היה גם ממש יפה. ראית את ג'ורג' לוקאס מתפקע שם מצחוק בקהל? וגם הריסון היה ממש מצחיק יחד עם ג'וש הארטנט. באמת היה השנה טקסם טוב!
 
למעלה