יובל מה נסגר?

shaharg3

New member
אני מפרגן לבני יהודה

מקווה בשבילך שלא ירדו ליגה... להיות טרמפיסט זה הכי טוב,ככה אף פעם לא באמת מתאכזבים מהקבוצה,תמיד אפשר לעבור לאהוד את מכבי חיפה או ביתר ירושלים. לצערי אני מכביסט<מכבי ת"א> בדם בגלל זה כואב לי לראות את משחקי הליגה שלהם. יאללה מכבי... רוצים את הגביע היום.
 

roi k

New member
יובל,תתחיל להתנהג יפה שלא נהרוס לכם במחזור

האחרון...
 
למעלה