יואו!!!

ThE FuN GiRl

New member
יואו!!!

מחר שוב משדרים את בית משותף .:] (ברבע לארבע.) זה שהשתתפתי בו בכיתה ח'! א'עעעע! מגניב לי.
 
אללה...זה נשמע כמו איזה סדרה בריטית

לא מצליחה כזאת...
חח אתם כאלה לא יוצלחים. חה.
"חתחתול, יא חתול לא יוצלח שכמוך."
 
ספירייייייייייייי

וואעע אני יראה..בפעם ה-100 בערך... לוחשוב..היה כיף לראות אותך אז...חבל שרק לכמה שניות אוףף אני מתגעגעת
 

THE ronch

New member
ראיתי את זה לפני שנה,

לפני שהכרתי אותך.
הפעם זה יהיה מגניבייה.
 
למעלה