יהיה בסדר בגלי צהל

מצב
הנושא נעול.

גלי צהל2

New member
יהיה בסדר בגלי צהל

יהיה בסדר בגלי צהל
שלום שמי מיכל מגלי צהל, מהתוכנית יהיה בסדר, במסגרת פינתי- מדד הסרדין, אני מחפשת קווי סרדין צפופים בכל הארץ- הרמה צריכה להיות עומס של אנשים עד אפס מקום, עם שאיפה לחנק, קווים שלא פותחים דלתות כבר מרוב עומס וכו'.
אשמח שתכתבו לי למייל [email protected] ואהיה אתכם גם בקשר
תודה
 

טנק2

New member
דיון 1 שהיה בפורום בנושא על קווי באר שבע

יהיה בסדר בגלי צהל
שלום שמי מיכל מגלי צהל, מהתוכנית יהיה בסדר, במסגרת פינתי- מדד הסרדין, אני מחפשת קווי סרדין צפופים בכל הארץ- הרמה צריכה להיות עומס של אנשים עד אפס מקום, עם שאיפה לחנק, קווים שלא פותחים דלתות כבר מרוב עומס וכו'.
אשמח שתכתבו לי למייל [email protected] ואהיה אתכם גם בקשר
תודה
דיון 1 שהיה בפורום בנושא על קווי באר שבע
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=172537628
 

טנק2

New member
דיון 2 שהיה לאחרונה על הקווים בכל הארץ

יהיה בסדר בגלי צהל
שלום שמי מיכל מגלי צהל, מהתוכנית יהיה בסדר, במסגרת פינתי- מדד הסרדין, אני מחפשת קווי סרדין צפופים בכל הארץ- הרמה צריכה להיות עומס של אנשים עד אפס מקום, עם שאיפה לחנק, קווים שלא פותחים דלתות כבר מרוב עומס וכו'.
אשמח שתכתבו לי למייל [email protected] ואהיה אתכם גם בקשר
תודה
דיון 2 שהיה לאחרונה על הקווים בכל הארץ
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=172496649
 

olli3

New member
מנהל
זה בסדר, ערכתי לה סיור בבאר שבע.

לדעתי כדאי להתייחס דווקא לבאר שבע
כי המצב שם הרבה יותר חמור מגוש דן, אבל מעטים מאד יודעים את זה, בטח שבתקשורת.
זה בסדר, ערכתי לה סיור בבאר שבע.
עלתה על 5 קווי סרדינים בסדר הזה:

1. קו 22 מתחנת מכללת קיי, הגיעו שני אוטובוסים בבאת אחת עם אנשים על הדלתות, נאלצה לעלות מהדלת האחורית כשירדה נוסעת כי הנהג לא פתח את הדלת הקדמית.
2. קו 9 מתחנת מד"א לכיוון המרכזית והעיר. נוסעים על הדלתות
3. קו 16 מתחנת שמעוני/בן יהודה לכיוון סורוקה/אונ' והביג. נוסעים על הדלתות
4. קו 12 מרגר/ביאליק (דרום סורוקה, מקיפים א' וב') - אחרי שפרק כ20 תלמידים, עדיין היו הרבה נוסעים בעמידה.
5. קו 32 - השאיר כ-10 נוסעים ברציף ויצא לדרכו. עמוס ברמת מחזיקים אחד בשני, כדי לא ליפול.

תהיה התמקדות גם בקווים פרבריים ובין עירוניים באיזור הדרום, לווא דווקא קווים שיעדם/מוצאם הינו באר שבע.
 
כל הכבוד

זה בסדר, ערכתי לה סיור בבאר שבע.
עלתה על 5 קווי סרדינים בסדר הזה:

1. קו 22 מתחנת מכללת קיי, הגיעו שני אוטובוסים בבאת אחת עם אנשים על הדלתות, נאלצה לעלות מהדלת האחורית כשירדה נוסעת כי הנהג לא פתח את הדלת הקדמית.
2. קו 9 מתחנת מד"א לכיוון המרכזית והעיר. נוסעים על הדלתות
3. קו 16 מתחנת שמעוני/בן יהודה לכיוון סורוקה/אונ' והביג. נוסעים על הדלתות
4. קו 12 מרגר/ביאליק (דרום סורוקה, מקיפים א' וב') - אחרי שפרק כ20 תלמידים, עדיין היו הרבה נוסעים בעמידה.
5. קו 32 - השאיר כ-10 נוסעים ברציף ויצא לדרכו. עמוס ברמת מחזיקים אחד בשני, כדי לא ליפול.

תהיה התמקדות גם בקווים פרבריים ובין עירוניים באיזור הדרום, לווא דווקא קווים שיעדם/מוצאם הינו באר שבע.
כל הכבוד
 

olli3

New member
מנהל
עכשיו תורך :) אם אתה רוצה טלפון או מייל שלה

עכשיו תורך :) אם אתה רוצה טלפון או מייל שלה
דבר איתי בפרטי.

אתה בטח יודע אילו קווים עמוסים בחיפה ובקריות ובכלל בצפון. ואם אתה לא יודע, אתה בטח מכיר אנשים שמשתמשים ויודעים, כך שאפשר להגיע למידע.
 
האמת שלא...

עכשיו תורך :) אם אתה רוצה טלפון או מייל שלה
דבר איתי בפרטי.

אתה בטח יודע אילו קווים עמוסים בחיפה ובקריות ובכלל בצפון. ואם אתה לא יודע, אתה בטח מכיר אנשים שמשתמשים ויודעים, כך שאפשר להגיע למידע.
האמת שלא...
רוב החברים שלי שעדיין בחיפה נוסעים ברכב פרטי.
 

amitk83

New member
שואלים את זה כל הזמן

האמת שלא...
רוב החברים שלי שעדיין בחיפה נוסעים ברכב פרטי.
שואלים את זה כל הזמן
והנה תשובות:
קו 1 של המטרונית בעיקר בשעות הבוקר והערב (07:00 - 10:00 ובשעות 17:00 - 20:00)
קו 123 של אגד
קו 37 מהאוניברסיטה שדחוס ברמות מטורפות

אל תשאלו על שעות כי אני לא יכול להתחייב על שעות ספיציפיות אבל אלו הקווים שדורשים טיפול.
בנוסף לכך עשו בלאגן רציני בקווים בהדר מה שיוצר עומסי תנועה בציר הרצל. קשה לי להבין מדוע אם עוברת מטרונית בהרצל אז לאנשים מבוגרים אין שום דרך להגיע לשוק כי המטרונית עוצרת בתחנה שרחוקה מהשוק

הגיע הזמן שבגלי צה"ל שזו תחנה ארצית יתנו דגש גם על ערי הפריפריה ולא רק על העומס. לא ייתכן שהמטרוניות יעצרו רחוק מהרציפים ואנשים עם כסאות גלגלים לא יוכלו לעבור, לא יכול להיות שהמטרוניות נוסעות ללא שלטי אלקטרונים וכריזה באוטובוסים מה שמיועד לאנשים עם מוגבלות ובגלי צה"ל יגידו לי שלא מוכנים להתעסק עם המטרונית. בראש ובראשונה בחיפה צריך להתעסק עם זה. אשכרה מדינת תל אביב ושאר חלקי מדינת ישראל
 

droriko

New member
קו 11

יהיה בסדר בגלי צהל
שלום שמי מיכל מגלי צהל, מהתוכנית יהיה בסדר, במסגרת פינתי- מדד הסרדין, אני מחפשת קווי סרדין צפופים בכל הארץ- הרמה צריכה להיות עומס של אנשים עד אפס מקום, עם שאיפה לחנק, קווים שלא פותחים דלתות כבר מרוב עומס וכו'.
אשמח שתכתבו לי למייל [email protected] ואהיה אתכם גם בקשר
תודה
קו 11
מרידינג לכרמלית. קו אמנם חדש יחסית, אבל הפך מהר מאד לקו הכי עמוס בארץ. הסיבה שהוא כל כך עמוס זה שיש מקטעים חזקים מאד שהוא עושה לבד,בלי אף קו שעוזר לו. למשל המקטע בין יד אליהו לשדרות ירושלים ביפו,מה שמביא למצב שהוא משאיר נוסעים גם באמצע משה דיין!(שלא לדבר על הקישור בין רידינג לרחוב פנקס,אתה מגיע לרידינג ואיזה 40 נוסעים עומדים ומחכים רק לנסוע לשם) משיחות עם נהגים הם בוכים לי שהקו הזה ממרר להם את החיים,והם מחפשים סידור בקוים נוחים יותר כמו למשל 204.
 

orchilit

New member


קו 11
מרידינג לכרמלית. קו אמנם חדש יחסית, אבל הפך מהר מאד לקו הכי עמוס בארץ. הסיבה שהוא כל כך עמוס זה שיש מקטעים חזקים מאד שהוא עושה לבד,בלי אף קו שעוזר לו. למשל המקטע בין יד אליהו לשדרות ירושלים ביפו,מה שמביא למצב שהוא משאיר נוסעים גם באמצע משה דיין!(שלא לדבר על הקישור בין רידינג לרחוב פנקס,אתה מגיע לרידינג ואיזה 40 נוסעים עומדים ומחכים רק לנסוע לשם) משיחות עם נהגים הם בוכים לי שהקו הזה ממרר להם את החיים,והם מחפשים סידור בקוים נוחים יותר כמו למשל 204.

אני כמעט עם פיפי במכנסיים בגללך!!!!
 
גדול!

קו 11
מרידינג לכרמלית. קו אמנם חדש יחסית, אבל הפך מהר מאד לקו הכי עמוס בארץ. הסיבה שהוא כל כך עמוס זה שיש מקטעים חזקים מאד שהוא עושה לבד,בלי אף קו שעוזר לו. למשל המקטע בין יד אליהו לשדרות ירושלים ביפו,מה שמביא למצב שהוא משאיר נוסעים גם באמצע משה דיין!(שלא לדבר על הקישור בין רידינג לרחוב פנקס,אתה מגיע לרידינג ואיזה 40 נוסעים עומדים ומחכים רק לנסוע לשם) משיחות עם נהגים הם בוכים לי שהקו הזה ממרר להם את החיים,והם מחפשים סידור בקוים נוחים יותר כמו למשל 204.
גדול!
 

alantan

New member
המפרקיות לא עוזרות?

קו 11
מרידינג לכרמלית. קו אמנם חדש יחסית, אבל הפך מהר מאד לקו הכי עמוס בארץ. הסיבה שהוא כל כך עמוס זה שיש מקטעים חזקים מאד שהוא עושה לבד,בלי אף קו שעוזר לו. למשל המקטע בין יד אליהו לשדרות ירושלים ביפו,מה שמביא למצב שהוא משאיר נוסעים גם באמצע משה דיין!(שלא לדבר על הקישור בין רידינג לרחוב פנקס,אתה מגיע לרידינג ואיזה 40 נוסעים עומדים ומחכים רק לנסוע לשם) משיחות עם נהגים הם בוכים לי שהקו הזה ממרר להם את החיים,והם מחפשים סידור בקוים נוחים יותר כמו למשל 204.
המפרקיות לא עוזרות?
 

alantan

New member
אולי אפשר להביא עוד כמה עגלות מבאר שבע...

כמו שרותם אומר,הוא הגיע לשיא הקיבולת שלו
אולי אפשר להביא עוד כמה עגלות מבאר שבע...
אפשר להפעיל קו 211 מרדינג לבית החייל וקו 811 מבית דני לככר השעון.
כל הזכויות שמורות על המספור!
 

mister K

New member
האמת שזה אחלה קו, נסעתי בו כבר פעמיים.

כמו שרותם אומר,הוא הגיע לשיא הקיבולת שלו
האמת שזה אחלה קו, נסעתי בו כבר פעמיים.
הוא ממש טוב לי כשאני משאיר את האוטו במוסך ביפו.
רק התדירות האיומה גומרת אותו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה