יהדות בלי כיפה

אתמולי

New member
יהדות בלי כיפה

קראאתי מאמר נחמד שהוא בעצם ראיון עם ארי אלון ובו מדובר על סוג מיוחד של יהדות מעין לימוד מחודש של הגמרא מעניין כמה מהחברים בפורום חושבים על רעיונות מעין אלו
 
קיימת בת``א ישיבה חילונית

אף כי בישיבה זו נקראו משירי מאיר אריאל בשם מדרש היונה, בו נמתחה ביקורת על כיבוש אדמות למרות ה3 שבועות, ומה גם מבלי לידע הלכות שמיטה. ואין בינם לנטורי ח`רטה אלא כיפה אדומה בלבד.
 

evc

New member
אתה טוב אתה.

הסגנון שלך מזכיר לי מישהו.
 

711

New member
גם לי אורי לא ממש מזיז

הוא בכלל חושב שהוא האדם הכי מעניין עלי אדמות
 

barr1969

New member
טעות. הוא לא חושב ככה

אבל הרבה אנשים אוהבים אותו כי זה מה שהוא.
 

uri80

New member
למה? ואני חשבתי דווקא שאתה ו-mnm6 מרתקים

בצורה יוצאת דופן, ומאחר ואני רואה גם בהמשך השרשור שאתם מתחברים לכם יחדיו, אני יותר משמח לברך את הזוגיות המתחדשת שלכם. אני באמת מאד שמח בשבילכם, מכל הלב ../images/Emo13.gif
 

711

New member
אורי אתה מרגיש פה בעל הבית אהה

לדעתך הפורום שייך לך ולאלה שאתה מת ללקק להם,או למי שמסכים אם מה שאתה מכתיב.
 

uri80

New member
זה דווקא יהיה משעשע ../images/Emo3.gif

רגע, צריך יהיה ללכת מכות עם כל אחד מהניקים שלו בנפרד? ומה יקרה אם הוא יחליט לגדל עמוד שדרה לפתע ולא להסתתר מאחורי אחד מהם? חיים קשים ../images/Emo13.gif
 

mnm6

New member
אז אני אבוא ואעזור לו ,סליחה אני לא הולך מכות

עם בנות
 
בררר יש כאן אאוטינג!

אם זה היה סיטקום משנות השמונים, הקהל היה עושה עכשיו אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו.
 

barr1969

New member
טוב, זה לא ממש סוד

אפילו בהורדת ידיים נתתי לו לנצח אותי. אבל אני בעד הצווחה הזו של הקהל, בשביל החימום.
 

711

New member
אורי הכיף הוא שאני יכול להשתמש בכמה ניקים

בלי לקבל ממך שום רשות,ולכתוב כל מה שארצה,עם השתדלות לא לפגוע בך או בכל אחד אחר. והגיע הזמן שגם אתה תפנים את זה,ודרך אגב יש לי שלושה ניקים חדשים שמשוטטים בפורום. לגביי מכות חבל מאוד שאתה מדרדר את עצמך למקומות שאליהם אני לא הולך, נו טוב זה מהפחד,ואני ידוע בתור פחדן
 

uri80

New member
סוג של כיף? סבבה לך.

בחירה שלך ולגיטימית לחלוטין. כבר הגבתי לך כאן בעבר על הודעה ממש דומה אבל בשבילך אחזור על זה עוד פעם: "באשר לך, סתם עצה ידידותית. אינך חייב לקבל אותה. אינטרנט הוא מדיה וירטואלית אך לא כל כך כפי שאנשים חושבים. מתן ביקורת בניקים מרובים והסתתרות מאחורי ניק עלום, היא מתכון בטוח למבוכה בהמשך. לא מסובך לזהות מי עומד מאחורי הניקים (וגם אם אתה מגיב לעצמך בניק אחר, זה לא ממש עוזר ). אני אישית לא מבין את המנהג הזה אבל אם החלטת לנהוג בו-שיערב לך. במקום זה הייתי מעדיף לגדל סוג של עמוד שדרה ולעמוד מאחורי הביקורת שאני מעביר. החיים יותר פשוטים כך." הערה מבדרת נוספת - כן, אני יודע שאתה גולש כאן בעוד ניקים נוספים, זו בדיוק הפואנטה. לכותבים מסוימים, בפרט כאשר הם ותיקים ורגישים במיוחד לכבודם של אנשים ספציפיים אלה או אחרים, זה מביך אפילו קצת יותר.
 

אתמולי

New member
ישיבה מסוג חדש

אנימחפש ישיבה מסוג חדש משהו שמשלב את הישבה המוכרת אבל ללא הצורך של קיום המצוות שהפסיקו לדבר אלי אני לא מחפש את הסטייק הלבן ולא שאר נבלות וטרפות אבל במצבי הנוכחי הפסקתי להתפלל ולא רואה כל צורך לעשות הצגות או להתפתל בתירוצים כאלו ואחרים למרות שבשבתות אני נמצא בבית הכנסת וזה ממלא אצלי צורך חברתי יותר מאשר מטרה או אידאל דתי
 
לויודע בן כמה אתה

ואם הסטטוס שלך בחיים מתאים לדבר כזה. וגם אם דבר כזה מעניין אותך. יש עכשיו מכינות קדם צבאיות מעורבות חילונים דתיים כולל כמובן בנים ובנות. אני יודע על כמה כאלה, ומכיר מי שמנהל אחת כזו(אם זה מתאים ותרצה אוכל להפנות אותך) אז כפי שאמרתי לויודע אם זה מה שאתה מחפש. זה מורכב מלמודים יהודיים שלומדים בישיבות (רק בלי הרש"ר הירש) בשילוב הסטוריה יהודית, ספרות שירה וכדו' ומובן שהיות והחומר האנושי מורכב מדתיים ושאינם דתיים, אז לאף אחד לא אכפת איזה מצוות אתה מקיים ואם אתה מקיים בכלל.
 
למעלה