אורי הכיף הוא שאני יכול להשתמש בכמה ניקים
בלי לקבל ממך שום רשות,ולכתוב כל מה שארצה,עם השתדלות לא לפגוע בך או בכל אחד אחר. והגיע הזמן שגם אתה תפנים את זה,ודרך אגב יש לי שלושה ניקים חדשים שמשוטטים בפורום. לגביי מכות חבל מאוד שאתה מדרדר את עצמך למקומות שאליהם אני לא הולך, נו טוב זה מהפחד,ואני ידוע בתור פחדן