ידיעה טריה - אודום כבר לא בדאלאס

peme

New member
אני רוצה להגיד

שלעניות דעתי אודום ממש לא שחקן עם קריירה באדמה.
הוא אמנם כבר לא צעיר אבל שחקנים עם יכולות מגוונות כמו שלו יכולים לשחק גם אחרי השיא האתלטי שלהם.
בעיני הקבוצה שתזכה בו בעונה הבאה בתור השחקן השישי יכולה להיות מאוד מרוצה.
רק נקווה שזו תהיה מועמדת לאליפות(אולי אפילו שיקאגו, יסגור מעולה את הגבוהים שמה)
 

Puskas

New member
רוב הסיכויים שהוא יבוא למיאמי או LAL

שנה הבאה, אומנם ללייקרס זה סיכוי נמוך יחסית אבל אם קובי ילחץ זה עשוי לקרות.
אם החוזה שלו שנה הבאה גבוה כמו העונה אז למיאמי לא יהיה מקום בשבילו אני חושב..
דווקא OKC יוכלו מאוד ליהנות ממנו, הוא יוסיף עוד אופציה התקפית וישפר את המשחק בין גבוהים ליד פרקינס לדעתי.
 
הוא בהחלט תפור על OKC ומיאמי

אבל קשה לי לראות את זה קורה, הוא יהיה באחת הלוס אנג'לסים לדעתי
 

Puskas

New member
בכללי כל הדלות פתוחות

אני חושב שלOKC יש יותר מקום מתחת לתקרה בשבילו מאשר הקבוצות מLA ויותר ממיאמי.
אולי בסוף הוא יילך לשחק בניקס ויוסיף את מחלה לחדר הלבשה :)
 
יש סיבה שהניקס מתעקשים לאסוף שחקנים כאלה?

שנים זה נמשך ואני לא מבין כיצד הניקס מצפים לעתיד טוב כל עוד הם ממשיכים בקו הזה.
 
יש סיבה והיא הגיונית מאוד למעשה..

אני אוהב לקרוא לה: כסף!


כולנו כאוהדים של המשחק נוטים לחבר הצלחה עם ניצחונות. כמובן שזאת שטות מצחיקה ביותר. בזמן שאנחנו גדלנו בעולם שבו הכדורגל הוא הספורט המוביל ואנחנו רואים איך פאקינג ריאל מדריד וברצלונה מפסידות כסף (!!!!!!!) - ואני לא מדבר על בוטנים אלא כמויות עצומות - אנחנו לא מתחברים בדיוק לתרבות התאגידית בארה"ב. שם, NBA זה עסק לכל עניין כמו מפעל נקניקיות.

תאגיד הניקס (יש לדבר הזה מניות...) פתח ערוץ מיוחד שקוראים לו MSG (ע"ש המגרש) שרק בו אפשר לצפות במשחקים שלהם - כדי לחלוב יותר כסף, למרות שככה פחות אנשים בניו יורק עצמה יכולים לראות את המשחקים של הקבוצה.

זה מוביל אותנו לעניין של החתמות שנראות על פניו הזויות - שחקנים עם שמות מפוצצים שכולנו יודעים שהם בלוף או שכבר גמרו את הסוס בקבוצות אחרות - הם אולי תורמים באופן יחסי פחות משחקנים רגילים, אבל הם תורמים בפן אחר וחשוב מאוד והוא כסף.

ככל שהSTAR POWER חזק יותר אפשר לגבות יותר כסף לכרטיסים בגרדן, להשיג יותר מנויים בMSG, למכור יותר חולצות, נעליים, כובעים והחלק החשוב מאוד של השגת חסויות... חלק גדול מהדברים האלה, באופן מגוחך, לא תלוי עד כדי כך בהצלחה של הקבוצה - אנשים קונים מנוי בתחילת העונה, למשל, וניו יורק היא עיר שמוצפת בתיירים בתוך ומחוץ לארה"ב שמספיק רק שישמעו על המותג כדי לקנות חולצה שלהם ושל היאנקיז (שהם ללא ספק אחד מתאגידי הספורט הגדולים בעולם). JPMorgan Chase (אחד הבנקים וקרנות הגידור הגדולים בעולם) חתם איתם על עסקה של חסות ל10 שנים עם 30 מיליון דולר לכל שנה לאחר שהם החתימו את אמארה ולפני שהוא שיחק משחק אחד, למשל, וכולנו זוכרים את מצב הניקס אז.

כמובן, שאם הקבוצה הייתה לוקחת אליפות זה היה מאוד מאוד כלכלי כי אליפות = חשיפה, וחשיפה = עוד כסף, אבל הכל נמצא בקונטקסט של עשיית כסף - אפילו עם קבוצה טובה מאוד הסיכוי שתגיע לאליפות הוא קטן, כי יש הרבה משתנים שאין לך שליטה עליהם (מפציעות ועד לקבוצות טובות אחרות), לעומת זאת עם שחקנים מפורסמים אתה עושה סקרי שוק, בודק מכירות חולצה/נעליים שלהם ויכול להעריך הכנסה עתידית, וגם נותני החסויות של הניקס עושות חשבון דומה.

לאמאר הדרמה קווין שמחובר לאחת מהאחיות קרדשיאן ויש לו תוכנית ריאליטי הוא דווקא דמות שמביאה עוד חשיפה לניקס, הם פשוט צריכים לשאול את עצמם אם השליליות לא גדולה מדי, אבל אם לא - למה לא?

למידע נוסף על כסף בNBA: http://www.forbes.com/nba-valuations/

למידע ספציפי על הניקס: http://www.forbes.com/teams/new-york-knicks/ [למשל: הוצאות על שחקנים בשנה החולפת היו 74 מיליון דולר. סך ההכנסות: 224 מיליון דולר!!! עם רווח תפעולי של כמעט 75 מיליון דולר, ועם שווי שוק של 780 מיליון דולר (שני רק ללייקרס) ההנהלה של הניקס הם לא רק אשפים, הם פשוט גאונים - הם קנו קבוצה שמבחינה פיננסית הייתה פח ב300 מיליון דולר ב97' והם כבר מתקרבים לשלש את הערך של הנכס שלהם, שבינתיים מניב להם הכנסות מצוינות.
 

amber g

New member
אם כבר הצד הכלכלי,

הטענות הם שהניקס ידעו שג'רמי לין סיים את העונה בערך ארבעה ימים לפני שהם הודיעו לתקשורת,
והם חיכו עם ההכרזה עד אחרי שהמכירות לכרטיסים לפלייאוף יגמרו.
 
כמו שצריך

בכל זאת הם עשו לו הארכה לחוזה ל4 שנים והוא ישר נפצע להם, לפחות שיראו את הדיבידנדים...

ג'רמי לין הוא דוגמא מושלמת לשחקן שהולך לקבל הרבה הרבההה יותר כסף מאשר מה שהוא שווה על המגרש, כי הערך הכלכלי שלו ברמה של סופרסטארים עם טבעות (לפחות כרגע).
 

AdAmD1

New member
זאת לדעתי הסיבה היחידה

שדאלאס גם ליקטו את יי ג'יאנליאן. שווה להם לקחת את הסיכון לטובת זה שהוא אולי יצליח אפילו קצת כדי להתפרסם בסין.
 
אם כי חייבים לתהות

האם לא היה כלכלי יותר לבנות קבוצה כמו שצריך לבנות קבוצה, ואז להביא אליפות. אם הניקס לוקחים אליפות, הם ייגרפו רווחים דמיוניים. תחשוב על המרצ'נדייס - רק טי שירטים של "ניו יורק ניקס אלופה" בשבוע של האליפות יכניסו להם איזה 20 מיליון. בלי חולצות של שחקנים, בלי מזכרות, בלי מכירות של אותה חולצה, אחרי אותו השבועף בלי חסויות, בלי חגיגות אליפות....

זו הקבוצה עם פוטנציאל ההכנסות הכי גדול בליגה, לדעתי by far. היא לא נמדדת ביחס לשארלוט הורנטס, רק ביחס לעצמה.

אגב, לגבי האתר שהבאת:
כתוב שם שב 2011 היו להם הכנסות בסך 212 מיל', וב 2012 244 מיל' - כאילו, בארבעת החודשים האחרונים, הם הכניסו יותר מכל 2011?!
טוב, כשאני חושב על זה, היות ומבחינת הכנסות, הן עומדות להעצר עוד מעט, והעונה הנוכחית נפתחה באיחור רב, אולי יש בזה הגיון בעצם. אבל עדיין יש כאן זינוק גדול מאד ברווחים ובהכנסות ביחס לשנה שעברה - אפקט לין? או פשוט תוצאה של ההצלחה?

שים לב שבין 2006 ל 2008 הם הפסידו קרוב ל 100 מיליון דולר במצטבר, לפני כן הם די דשדשו. הכסף התחיל לזרום רק כשהם התחילו סוף סוף להחתים כוכבים - מרגע שאמארה ומלו הגיעו הקבוצה גורפת הון.

לדעתי זה מצביע על כך שמי שבונה קבוצה להצלחות ספורטיביות גם יצליח כספית - לדעתי שיקול שאומר שלאמאר יכניס יותר כסף אבל יהיה שחקן גרוע דווקא יעבוד לרעתם - גם מהבחינה הכספית.
 

Anfield

New member
אין אפילו קצה של סיכוי שיגיע לאוקלהומה

צריך לחדש חוזים להארדן ואיבקה, זה הבלאגן שחזו שיהיה אצלנו כבר מלפני שנתיים בערך. בטח שלא יבוא עוד שחקן בקליבר הזה מבחוץ.
 

Puskas

New member
ואם יחתום על מינימום?

ייקח 2 מ' דולר או פחות וסגר לכם את עמדות הגבוהים לשנתיים לפחות.
 

Anfield

New member
אין שום סיבה שיתפשר עד כדי כך על שכר

בוודאות יהיו לו הצעות גבוהות יותר ובטח גם אטרקטיביות המקום בו הוא הולך לשחק רלוונטית בשבילו.
 

Puskas

New member
בפשטות

OKC תיקח כמה אליפויות בכמה שנים הקרובות, למאר יכול להיות חלק מזה..
מיאמי יכולה לתת לו עוד פחות אני חושב וLAL זרקו אותו..
 

Anfield

New member
או אה אתה ממש אופטימי עבור אוקלהומה אה :)

שמע אודום או לא אודום, והלוואי והוא יהיה אופצייה אמיתית כי אני תופס מאוד ממנו כשחקן התקפה, יש לנו חתיכת צרה בקיץ הקרוב עם החוזים של הארדן ואיבקה. אני מחכה לראות מה בדיוק נעשה והאם הבעלים יהיו מוכנים לשלם מעט מס מותרות כדי לשמור על הסגל הקיים. אז בינתיים אני מתעסק פחות בתוספות ויותר בשמירה על הקיים. תיתן לי רק שהסגל הנוכחי (מינוס פישר פלוס מיינור) יישאר ביחד לעוד 5 שנים ואני סופר מרוצה.
 

fatnoam

Active member
הארדן ואיבקה זה בחירות דראפט שלהם

ובגלל שהם שחקנים של המועדון אז OKC יכולה לחרוג מהתקרת שכר על מנת להשאיר אותם. אם הם יזכו באליפות זה בדיוק מה שהם יעשו.

אם לא, לא מן הנמנע שהארדן ילך. מתישהו איזו קבוצה תציע לו להוביל אותה (או להיות האופציה 2) ותשלם לו בהתאם. אחרי חוזה המקסימום שדוראנט יקבל, והחידוש של איבאקה (אמור להיות זול יותר מהארדן), אני לא חושב ש-OKC יוכלו לעמוד בהתחייבויות פיננסיות כלפיו.

ויש לזכור - סם פרסטי עדיין הGM של OKC, הוא עדיין ה-GM הטוב בליגה, ומבחינת סגל - יהיה בסדר.
 

Anfield

New member
לא הבנתי מה הקשר לזכייה באליפות

זה תלוי במוכנות של הבעלים לשים כסף על השולחן, בין אם תבוא אליפות לפני כן או לא. אם כבר אז אי זכייה באליפות העונה יכולה לדרבן אותו להשקיע יותר כסף בעתיד כדי כן לזכות באחת.
אני לא מאמין שהארדן יילך, הוא חשוב מדי. אני חושב שאם יצטרך להיות ויתור זה יהיה על איבקה שהוא שחקן חשוב אבל לא כזה שיפרק את כל החבילה לגמרי. בכל מקרה, במידה ואיבדנו שחקן בסדר גודל של איבקה ולא הבאנו מחליף ברמה אני לא רואה סיכוי ממשי לאליפות אלא רק הישארות כקבוצת צמרת.
 

fatnoam

Active member
זכייה באליפות מוכיחה

שהסגל הנוכחי הוא מה שצריך. משמע שווה לשלם להארדן 14 מליון בשנה, שמסתכלים על מה שהוא צפוי להרוויח בתום החוזה הנוכחי.
אם הם לא זוכים, אולי הם יחשבו שעדיף להם שני שחקנים ב-7 מליון שיכולים להתעלות, במקום הארדן אחד.

כמו כן, זכייה באליפות ייתן מוטיבציה לבעלים לשים יותר כסף על השולחן ולחרוג מהמס בכדי להשאיר את הסגל הזה בתקווה לעוד אליפויות.

בקשר לאיבאקה אני חושב שהסיכויים שלו להישאר הם גבוהים משל הארדן, כי הוא עולה פחות משמע פחות חריגה במס, והוא אחלה ביג מן, ובליגה שיש שלושה גארדים טובים על כל ביגמן סביר, יש מוטיבציה להשאיר כזה ביגמן צעיר עם פוטנציאל גדול.
 
למעלה