התמונה שם מוכרת לי...ידיעה באתר רכבות בינלאומי על הסימנסים
לקו תל אביב ראשלצ
הם נתנו לך את הקרדיטהתמונה שם מוכרת לי...מעניין מי הצלם
המצחיק הזה שנוסע עד לנמל לצלם...קח את התמונה מהמקור ותהנה ! כל הזכויות על התמונה לא שמורות, כרגיל !
אפילו לא ביקשתי ולא צריך קרדיט. מי שבאמתהם נתנו לך את הקרדיט
אבל מה שמגיע מגיע ואכן הצמונה יפהאפילו לא ביקשתי ולא צריך קרדיט. מי שבאמת
מכיר אותי או הכיר את אימי, ז"ל, יודע שאנחנו צנועים. אבא ז"ל אהב לחיות על גבול הסגפנות ומעולם לא ניפנף בדבר. תמיד רכש רכב צנוע מתוצרת ישראלית. כך הוא אהב. האמיני לי אלונה יקרה שאם היו חוזרים לייצר רום-כרמל מודל 2011, הייתי הראשון לרכוש רום סטיישן חדשה במקום ה-C5.
תודה רבה לך אלונה יקרה !אבל מה שמגיע מגיע ואכן הצמונה יפה
ועוד אחת מאותו יום....ידיעה באתר רכבות בינלאומי על הסימנסים
לקו תל אביב ראשלצ
רק אתמול סימנס הוציאה הודעהידיעה באתר רכבות בינלאומי על הסימנסים
לקו תל אביב ראשלצ
יש לך את הקישור המדוייק להודעה?רק אתמול סימנס הוציאה הודעה
רשמית על העסקה..
פהיש לך את הקישור המדוייק להודעה?
אשמח לראות את ניסוח ההודעה לצרכי תיעוד. תודה.
ידיעה באתר רכבות בינלאומי על הסימנסים
לקו תל אביב ראשלצ
אופס... רציתי לנצלש לידיעה על האירוע ביבנה..."מכת מדינה: חציית מסילות ברמזור אדום"
"הסקוטים מענישים בתשע נקודות, הבריטים מדגישים את לימוד החוקים סביב המסילה לקראת קבלת הרישיון, אבל כנראה , כמו בארץ, גם בעולם - המפגש בין הכביש למסילה הוא מפגש עם פוטנציאל הרסני. רשת סקיי הבריטית מדווחת" - קישור לכתבת וידאו בחדשות 2
באחד ממפגשי הרכבת בישראל הותקן"מכת מדינה: חציית מסילות ברמזור אדום"
"הסקוטים מענישים בתשע נקודות, הבריטים מדגישים את לימוד החוקים סביב המסילה לקראת קבלת הרישיון, אבל כנראה , כמו בארץ, גם בעולם - המפגש בין הכביש למסילה הוא מפגש עם פוטנציאל הרסני. רשת סקיי הבריטית מדווחת" - קישור לכתבת וידאו בחדשות 2
מדהים... הרכבת אחראית על זה?באחד ממפגשי הרכבת בישראל הותקן
לא מזמן רמזור נוסף וטיפשי - רמזור רגיל, במרחק 20 מטר מהמסילה וזאת לפני הרמזור המסילתי. מי שעשה זאת הוא פושע. הרמזור הרגיל גורם לבילבול נורא לנהגים והשבוע כמעט ארעה במפגש הזה תאונה בין משאית לרכב מסילתי צהוב - מנופון גייזמאר. אם תתרחש שם תאונה זו תהיה אשמתה של הרכבת. לא תמיד שני הרמזורים מסונכרנים ולעיתים עברת את הראשון ואז מתחיל השני הרכבתי לצלצל. מתברר שיש גם אידיוטים ברכבת.
אין לי מושג מי אחראי למחדל הזה אבלמדהים... הרכבת אחראית על זה?
אם כן, זה טמטום שגובל בפשע...
איפה זה?אין לי מושג מי אחראי למחדל הזה אבל
שום הסבר משום סוג לא יתקבל כאן כהסבר הגיוני לאור מה שאני רואה שם במפגש. שם מזמינים תאונת רכבת בהזמנה. וכל זאת, למרות שבמקום יש רדאר רכבתי בצמוד למסילה. נהגים מתבלבלים שם תדיר והמפגש הפך ממש למסוכן ולמבלבל. הפרדה מפלסית יהיה מאוד קשה להקים שם עקב התנאים שמכל הכיוונים מסביב.
מצטרף לשאלתו של קובי?איפה זה?
מדוע זה סודי המיקום של המחסום הזה?מצטרף לשאלתו של קובי?
רמזור תנועה שכזה אך מסונכרן עם מעבר הרכבת פעל שנים רבות בצפון במפגש מס.40 דרומית לחוצות המפרץ (פעם תפעולית הקישון/טכני ח''א) ובוטל לאחרונה עם הקמת הפרדה מפלסית חדשה. מפגש נוסף ומרומזר קיים במעבר החדש החוצה את שלוחת דשנים במפרץ חיפה כולל מפגש מס.81, אך המפגשים המרומזרים הללו מופעלים ומוגנים ידנית ע''י עובד ר''י בשטח עצמו רק במעבר רכבת פוספטים-גופרית-אשלג וחומ''ס המוכרת כ''שליחות דשנים'' 6 פעמים ביום (3 לכל כוון). כמדומני שרמזור שכזה הופעל פעם במפגשי מסילה/כביש באזור רמלה מס. 210/208. היכן אם כן אותו מפגש מסוכן זה שעליו הנך מתריע ובצדק , ''חובתך'' האזרחית וגם כחובב רכבות פעיל לדווח על כך לגורמים המתאימים ע''מ לתקן ולמנוע אסון חלילה.
מדוע זה סודי המיקום של המחסום הזה?
הרי, להבדיל נניח לצורך הדוגמא, שמצאת פרצת אבטחה באחת התחנות, הרי שברור שלא תכתוב בפומבי היכן היא. זאת על מנת לא לתת למחבלים הארורים ו/או לסתם חורשי רעתנו, אינפורמציה מועילה וגם לא להכניס להם רעיונות לראש. כאן זה בדיוק ההיפך. אם תפרסם זאת ברבים יש סיכוי שנהגים שגולשים בפורום ידעו שעליהם להזהר באזור הזה הרבה יותר מאשר בשאר המחסומי כביש-מסילה ברחבי ארץ יזגרוּאל. ממש לא מבין את עניין החשאיות והסודיות סביב המחסום הזה. הרי העניין הוא פומבי, נהגים רואים רמזור וחושבים שהוא רמזור המחסום עצמו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.