יגאל עמיר מבקש משפט חוזר

רולדההה

New member
יגאל עמיר מבקש משפט חוזר ../images/Emo98.gif

בצעד טיפשי למדי, מבקש רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, במלאת עשר שנים לרצח המתועב הזה, מבקש הרוצח, יגאל עמיר, משפט חוזר. עמיר טוען שהובא לו מידע המצביא על אפשרות של קיום יורה נוסף בזירת ההתרחשות. הנה הכתבה, כאן בוואלה. מה דעתכם על הפרשה? האם לאחר פיטוטי הביצים על עניין הרצח שנעשה ע"י השב"כ, יגאל עמיר מבקש פשוט לעורר עוד פרובוקציות? הרי לא יתכן שהוא לא זוכר אם ירה או לא ירה ברבין, אז מה אלו השטויות הללו? הרי שמענו אותו מתפאר ברצח ואומר שהייתה לו זכות לעשות זאת מדין רודף וההלכה היהודית. אז מה קרה עכשיו? מי גם ראה את הראיון הקטסטרופלי עם אחיו הצעיר ואימו של עמיר ששודר בערוץ עשר בערב שישי? פשוט נורא, מה שהמשפחה הזו מעוללת לעם ישראל.
 
פשוט בושה...שישאר בכלא ואנשים

יפסיקו להתעסק בו ובתומכים ה
יותר מידיי..הפירסום רק מטיב עימו. אפילו הבעת חרטה אחת הוא לא הוציא מהפה שלו...הוא לא שווה התייחסות בכלל, שמשיך להירקב בכלא וירצה את 15 השנים הנותרות שלו.
 

Bronx Bomber

New member
היו אחרים שנאשמו ברצח ובסוף זוכו.

למה לא מגיע לעמיר אותה זכות לערער על הפסק דין?
 

12בומבה

New member
למה טיפשי?

הבנאדם טוען שהוא חף מפשע.יש לו זכות מלאה למשפט חוזר.כמובן שעןד לא הוכחה חפותו הוא פושע.
 
מה אתם רוצים ממנו,

בגלל רבין נרצחו יותר מ1000 יהודים וסופסוף היה מישהו נורמלי שהבין תטעות של המטורף הזה שנתן נשק למחבלים, וירה בו לפני שיעשה עוד דברים כל כך מטומטמים שירצחו בגללם עוד מאות יהודים.
 
על מה חסימה? יש בעיה עם הדעות שלי?

יופי! דש זה הדעות שלי ואני יגיד אותם כמה שבא לי. לא אמרתי משהו שאסור. לא כתבתי מוות לערבים או משהו כזה.
 

One Echoe

New member
עזוב חסימה או לא,

אתה צריך להתבייש לך. אתה קיצוני, אני לא סובל קיצוניים.
 

noamgk

New member
למה קיצוני?

להביא נשק למחבלים ולהאמין שככה עושים שלום - זה טירוף. השמאל מתעקש לקפוץ על כל גינוי על רבין, אבל זה שהוא נרצח לא מבטל את היותו שיכור או מטורף בחייו. אני אישית מצטער על מותו, ומצטער גם שהוא היה ראש ממשלה במדינת ישראל.
 

ערב רב

New member
בג"ץ קבע שמותר לשבח את רצח רבין

משום שיגאל עמיר לא היה חבר בארגון טרור. בג"ץ כמובן נאלץ להגיע לפסיקה זו בשל תקדים ג'בארין בו עיתונאי ערבי הילל ושיבח ידוי בקבוקי תבערה ובג"ץ קבע שזה חוקי משום שאין בדבריו התייחסות לארגון טרור ספציפי. עד כאן 30 שניות של יעוץ משפטי.
 

יוֹאב

New member
בכלים של מבחן ותוצאה

תסביר לי בבקשה בהגיון איך רבין ז"ל אשם בהירצחם של 1000 יהודים, כאשר מעל 90 אחוז מהם נרצחו בתקופת שרון (ולא, אינני מאשים את שרון ברצח חלילה)
 
כמעט את כל הנשקים

שלהם ושהם ירו ויורים על כל כך הרבה יהודים היו מאלה שה`איש שלום` היפה נפש הזה נתן להם.
 
למעלה