יבלות ויראליות

יבלות ויראליות

מה בעצם אתם יודעים על זה? ועל מה מצביעה ההופעה של התופעה? ומה זה אומר כשמופיע מקבץ? על הסנטר? ועל הברך (שמאל, אני יודע שזה חשוב)? ומה עושים עם זה? יש לי רעיונות משלי, ואעלה אותם בהמשך. בינתיים- אשמח לקרוא קצת מכם.
 

nadaval56

New member
יבלות ויראליות

אני ראיתי שכמעט תמיד מופיעות היבלות הראשונות על מרידיאן שבעייתי אצל המטופל. עוד יותר בולט כשמופיע מקבץ.
 

ינוקא1

New member
../images/Emo45.gif

ברפואה סינית זה בדרך כלל מצביע על חום \ לחות חמה באותו מרידיאן.
 
ובאופן נקודתי יותר-

איזה מרידיאן עובר בסנטר ו/או בברך? ולחות חמה תיצור מצב של...? אני מבין כמה מילים בסינית משמיעה, אבל לא ממש דובר את השפה... תודה
 

nadaval56

New member
באופן כללי >>>

בלי להתעמק, הייתי אומר שאם מדובר ביבלות גם בברך וגם בסנטר מדובר במרידיאן הקיבה. מה אתה אומר? זה מסתדר? איך הסימפטומים הנוספים? עיכול תקין? דברים אחרים שנראים לך קשורים לקיבה?
 
להסרת יבלות ויראליות

יש לי ניסיון בהסרת יבלות וירליות. למעשה כל היבלות הן וירליות כמו גם "המודל המשודרג" שלהן שמכונה ומוכר בכינוי גידול סרטני. אני מסיר יבלות כאלו ללא תופעות לוואי, ללא כאב, ודי מהר. אפשרי גם ללכת לרופאי עור ולנסות לצרוב אותם עם חנקן נוזלי בטמפרטורה של מינוס 180 מעלות צלזיוס אך זה כרוך בכוויה וכאב. אילן רז מי כסף משנת 1996
 
בארוררררררררררררררררררררררררררררררררר

כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן כן !!!!! סרטן זו יבלת ! רק שעברה מוטציה מסויימת והיא בגירסה "משוגעת" לגמרי וגדלה וגדלה בלא הפסקה. 1- יבלת נגרמת מוירוס 2- סרטן נגרם מוירוס 3- יבלת - גוש בשר לא מקורי של הגוף 4- סרטן - גוש בשר לא מקורי של הגוף אשמח להרחיב את היריעה כמיטב ידיעתי בנושא לאחר שאשאל אילן רז מי כסף קולואיד משנת 1996
 

lightflake

New member
אל תשכח גם שזה פשוט מדבק

מה שאומר שאם הילד מגרד יבלת אחת הוא מעביר אותה לסביבה ונוצר צבר, ואם אחרי זה הוא מגרד את ברך שמאל אז יכולה גם שם להתפתח יבלת
 

קומרן

New member
סרטן מחלה ויראלית

מי כסף, כשאתה כותב כי סרטן היא מחלה ויראלית אתה מתייחס לכל סוגי הסרטן השונים או לסוגים ספציפים? אם מחלות הסרטן כולן הן וירליות, אילו ראיות מצביעות על כך? אם כל מחלות הסרטן הן וירליות, איך מוסבר הקשר של כימיקלים שונים ולסרטן? (לוחמי השייטת אשר צללו במימי הקישון וסרטן הריאות הנפוץ הרבה יותר אצל מעשנים?) תודה
 

קומרן

New member
טיפול בסרטן כמחלה ויראלית

האם כשאתה מתייחס לסרטן כמחלה ויראלית אתה מתייחס להיווצרות של הסרטן או לקיום של הסרטן? האם ברגע ש"מסלקים" את הנגיף או החיידק בהנחה שאפשר, הגידול הסרטני ייעלם , יעצור או ימשיך להתקדם?
 

קומרן

New member
מי כסף

הודה לך אם תוכל לענות על השאלות הנ"ל, אני חושב שהם חשובות.
 
תודה קומרן

השאלות שלך חשובות בהחלט ואף מעט קשות משום שאני נדרש להשיב מניסיוני והבנתי מה ההערכה שלי בענין ואשיב. בהנחה שהמים קוטלים את הוירוס מערכתית ונקודתית ולמעשה סילקנו את הוירוס או הרטרו וירוס מהגוף למעשה הרטן הופך לבלון נפוח. נזקים בלתי הפיכים יוותרו על כנם, מוות של תאים, רקמות, ואיברים יגרורם להצטלקות הרקמות החדשות. מצורפת תמונה של לקוחה שלי מלפני שנתיים שהצלתי את החייה. היא הזניחה והתעלמה מהגידול וכשהלכה לבית חולים וביקשה כריתה נאמר לה שלא ניתן בגלל חוסר העור. סילקתי לה את כל הגידול מהשד סגרתי לה את העור הכל בתהליך טבעי תודה על שאלתך
 
הגידול מבוסס על הוירוס שמחייה אותו

ברגע שתסלק את הוירוס תסלק את הגידול- אני מנסה להעלות תמונות אך כרגע יש תקלה. בהמשך אעלה את התמונות הקשות לצפייה.
 

טאוֹ

New member
../images/Emo18.gif לגבי התמונות

אילן, תעלה את התמונות שלך לבלוג שלך ובפורום שים קישור. באופן כזה כל אחד יכול לבחור האם לצפות בתמונות או לא. תודה.
 
קומרן יקר - השאלות שלך טובות

המדע זיהה כמאה וחמישים סוגים של וירוסים ורטרו וירוסים כמחוללי סרטן ודאיים. חלקם זה אותו הוירוס שעבר שינוי גנטי ומחולל סרטן אחר. במצבי הרעלה, זיהום כימי, קרינה רדיו אקטיבית, לוחמי הקישון, ובמיקרים אחרים המערכת החיסונית של הגוף קורסת ולכן מתפתחים וירוסים ורטרו לסרטן ללא כל הפרעה. אחד המדענים מתוך 12 המדענים שפיתחו את פצצת האטום הליטל בוי והביג בוי בפרוייקט מנהטן בין השנים 1937 עד 1945 לפני הטלתן באחד הניסויים שבחנו אפשרויות של איחוד כ- 2.5 קילו אורניום מועשר לגוש של 2.5 קילו של אורניום מועשר כדי ליצור מאסה קריטית נפל הגוש העליון על התחתון. אחד המדענים אחז בידיו את הגוש וסילקו משם אחרת היתה מתרחשת תאונה גרעינית. האיש שאחז בחומר בידיו החשופות מיד הורעל וגסס גסיסה נוראית במשך כשבועיים עד למותוץ בין היתר התפתחו אצלו גידולים סרטניים אך זה מיקרה קלאסי שבו המערכת החיסונית קרסה מיידית וכל מה שהיה בגופו צמח...פיטריות, חיידקים, וירוסים ואחרים... מקווה שהשבתי לשאלתך וסיברתי את הגיונך
 

קומרן

New member
תודה לך - המשך

אז כל פעם שתא "מחליט" להתחלק ללא שליטה ובקרה, זה תוצאה של זיהום? ממה שאני זוכר , רבים הגורמים היכולים לפגום בתהליך. שאלה שניה, אינני רופא ואינני עוסק בתחומי מדעי החיים (עדיין לא), אך עד כמה שאני יודע הטיפולים לסרטן מבוססים על השמדה של התאים הסרטניים בדרכים שונות. מדוע, אולי חוץ ממתן חיסון נגד וירוסים הגורמים כמו סרטן צבר הרחם (אני לא בטוח שיש עוד דוגמאות שניתם נגדם טיפול ייעודי), אין חיסון אקטיבי בו משתמשים הרופאים כאשר הסרטן "משתולל"" בגוף החולה? תודה
 
למעלה