CleanGrunge
New member
|יבחוש|רעיון../images/Emo62.gif!!!...
אממ..אחרי התלבטויות קשות עם עצמי..ואחרי שראיתי שכולם כבר עשו ורק אנחנו לא(למרות שהפורום הזה קיים רק חודשיים..בערך..)אז הגעתי להחלטה שאיחוד הפורום והכרת האנשים פה תתבצע רק על ידי דבר אחד! מפגשפורום!!!... כהה כהה..מפגשפורום שיתקיים באחד מימי החופש הקרובים יתן לנו הזדמנות להכיר יותר טוווף אחד את השני..ונוכל למצוא חברים חדשים..ונוכל לדבר בלי ידיים..ו..ו..ו.. קיצר..אחד מימיי חופשת חנוכה יהיה מחמד לביצוע "פרוייקט" מסוג זה..מפשפגורום מחמד בעזריאלי(הכי נוח..)מתישהו בשעה כלשהי.. אם בא לכם או לא זה חייב להתקיים מתישהו!!!... זכרו..עתיד הפורום בידיכם!... (וגם בידי תפוז...)
אממ..אחרי התלבטויות קשות עם עצמי..ואחרי שראיתי שכולם כבר עשו ורק אנחנו לא(למרות שהפורום הזה קיים רק חודשיים..בערך..)אז הגעתי להחלטה שאיחוד הפורום והכרת האנשים פה תתבצע רק על ידי דבר אחד! מפגשפורום!!!... כהה כהה..מפגשפורום שיתקיים באחד מימי החופש הקרובים יתן לנו הזדמנות להכיר יותר טוווף אחד את השני..ונוכל למצוא חברים חדשים..ונוכל לדבר בלי ידיים..ו..ו..ו.. קיצר..אחד מימיי חופשת חנוכה יהיה מחמד לביצוע "פרוייקט" מסוג זה..מפשפגורום מחמד בעזריאלי(הכי נוח..)מתישהו בשעה כלשהי.. אם בא לכם או לא זה חייב להתקיים מתישהו!!!... זכרו..עתיד הפורום בידיכם!... (וגם בידי תפוז...)