|יבחוש|רעיון
!!!...

CleanGrunge

New member
|יבחוש|רעיון../images/Emo62.gif!!!...

אממ..אחרי התלבטויות קשות עם עצמי..ואחרי שראיתי שכולם כבר עשו ורק אנחנו לא(למרות שהפורום הזה קיים רק חודשיים..בערך..)אז הגעתי להחלטה שאיחוד הפורום והכרת האנשים פה תתבצע רק על ידי דבר אחד! מפגשפורום!!!... כהה כהה..מפגשפורום שיתקיים באחד מימי החופש הקרובים יתן לנו הזדמנות להכיר יותר טוווף אחד את השני..ונוכל למצוא חברים חדשים..ונוכל לדבר בלי ידיים..ו..ו..ו.. קיצר..אחד מימיי חופשת חנוכה יהיה מחמד לביצוע "פרוייקט" מסוג זה..מפשפגורום מחמד בעזריאלי(הכי נוח..)מתישהו בשעה כלשהי.. אם בא לכם או לא זה חייב להתקיים מתישהו!!!... זכרו..עתיד הפורום בידיכם!... (וגם בידי תפוז...)
 
מסורת פגישת הפורומים..

עד עכשיו לא הצלחתי לבוא מכל מיני סיבות ואני שומר כבר על המסורת.. מ2004 אני רוצה לבוא למפגשים ואף פעם בשום פורום שהייתי בו ושקיימו מפגש לא יכולתי לבוא... אז אני כבר שומר אבל אולי בשבילכם פעם אחת ...
 

clean grunge

New member
|יבחוש|נווו טוווף...

כל אחד והשריטה שלו... זה בסדר..גמני בתול... (היום אני מפציץ...)
 

amnonha7

New member
נשמע מגניב

יש לי עוד מפגש של פורום בחנוכה אז זה בסדר שנעשה את התאריך ביום של זה? עשיין אין תאריך גם לזה
 
למעלה