יא לגעת בטייגרית!

חחחחחח מקוללת..

רק לגילי מותר לגעת בי (ולמורן,ולשניקו,ולך...) אבל שששששש ומקו תעשי טובה, פעם הבאה שאת נשלחת ליער ע``י גילי קחי אותי איתך...! אני רוצה לדעת פעם אחת ולתמיד מה את באמת עושה שם עם החיות..! חחחחחחחחח אושר
 
יווווווו לייייטייייי

נשמה שלי התגעגעתי אליך..! ושששש מה אתה מגלה סודות הא? ה? יחולירע שכמוך, מה שהיה בניינו צריך להשאר בסוד חכה חכה חמישי אני כבר אטפל בך טוב טוב ותהייה בטוח ששום הנאה לא תצא לך מזה..!! רררררררררררררררר טיי
 
טיייי

לא גיליתי שום סוד מאמי... חחחח מה שהיה ישמר בסוד.. וחמישי את כנראה לא תראי אותי..בעצם.. בכלל בזמן הקרוב את לא תראי אותי במפגשים.. זה יאלץ לחכות.. או שפשוט בהזדמנות שאני אהיה בת``א אני או את נקפוץ..ולא מעזריאלי..:)
 
מתוק שלי..

אממ למעשה יש לי איזה מליון שאלות לשאול אותך אבל זה לא לפה..!! אני מאוד מתגעגעת תתקשר אלי ואולי בזמן הקרוב תקפוץ באמת..!! (אלי, לא מעזריאלי..) אוהבת המון ילד אושר
 
שאלות??

ממ.... נשמע מסקרן ועוד לא לפה... האמת יש לי אפילו ניחוש :) והתשובה.. ממ... בעצם קודם צריך לשמוע שאלה לא? איך זה הולך? בסוף תהיה לי פאדיחה.. חולה עלייך ילדת פסים מנומרת
 
ליטון יא יא יא

לא שפוי שכמוך (וואי וואי איזה עלובה אני מתחילה להשמע) טוב זה לא שאלות ממש אני סתם סקרנית לראות מה איתך..!? וכל השאר.. למשעה אני כמעט בטוחה שעובר עליך משהו אולי לא רציני , אבל סתם בא לי לדבר ואל תשאל אותי למה אני חושבת.. טוב..? אוהבת ילד
 
למשעה...? למשעה...?

מה זה לעזאזאל....?? הא.....? טוב התכוונתי למעשה..!! למעשה..!! תבינו אותי המון זמן לא היתי פה מתרגשת מכם..! (-:
 
אתה לא יודע

כי יש לטייגר בד``כ אינסטיקטים (או איך שכותכים את המילה הזאת) עכשיו הבנת יותר...? ואני לא מדוזה יא ג`וק אחרי מעיכה..
 
למעלה