Blood Drinkers
New member
יאפפס 
חחח שמעו אני מכירה את החרטא הזאת של "אני חדש" אבל יש משהו שמציק לי.. מה זה לעזאזל 'נצל"ש'?!?! אגב אני מור חח אני עוד מעט משנה כינוי.. אני יודעת שהוא על רבים
חח ואהבתי את הקטע על בגרביים בעמוד 100 ומשהו ש- s i r i os b l a c k המאמי הראתה לי 
חחח שמעו אני מכירה את החרטא הזאת של "אני חדש" אבל יש משהו שמציק לי.. מה זה לעזאזל 'נצל"ש'?!?! אגב אני מור חח אני עוד מעט משנה כינוי.. אני יודעת שהוא על רבים