יאפפס :)

Blood Drinkers

New member
יאפפס :)

חחח שמעו אני מכירה את החרטא הזאת של "אני חדש" אבל יש משהו שמציק לי.. מה זה לעזאזל 'נצל"ש'?!?! אגב אני מור חח אני עוד מעט משנה כינוי.. אני יודעת שהוא על רבים :) חח ואהבתי את הקטע על בגרביים בעמוד 100 ומשהו ש- s i r i os b l a c k המאמי הראתה לי :)
 

חרבביש

New member
נצל"ש- הסבר מקיף../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif

ניצול שרשור. זתומרת, להשתמש בשרשור לא פעיל במקום לפתוח הודעה חדשה. למרות שבדרך כלל משתמשים בשרשור שאלות ונצל"שים...
 
אההה....

תודה רבה!
 
למעלה