יאמצ'ה

oferlev9

New member
יאמצ'ה

היינו שם היום. המחירים מאד יקרים ולא סבירים (לא היו לנו קופונים ....)
האוכל בינוני וסתמי.
מנות אחרונות די גרועות
לא פלא שהיה חצי ריק.....
 
למעלה