יאלל`ה נשבר לי..

לבונה

New member
יאלל`ה נשבר לי..

להיות עדינה מתוקה מתחשבת ודביקה.....בעהה...בעההה יוהווווווווווו בנות..הכניסוני תחת כנפיכן והיו לי אם ואחות.....
 

שרית.

New member
בואי מתוקה תגעגעתייייייי!!!

היי מה שאת , עשי מה שבא לך ושימי ... על כולם !!! רק את חשובה וכל השאר זה כל השאר ...
 
למעלה