יאללה להתעורר !!!!

cosmomis

New member
יאללה להתעורר !!!!

לא ישנתי כל הלילה חחח בקיצור איזה בוקר נפלאאאאאאאאא אני לא עייף אללא קרחנה חח, זה לא קשור אבל משהו לפתיח : the prodigy - girls ויאללה בלאגן Astral Projection - Pepole Can fly בואנ'ה שני הרכבים אגדות הם עושים לי את זה עכשיו הכי יפה לבוקר! בוקר טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
 

orberman

New member
אופס זה אני חח אותו איש לא

משתמש אה אני דלוק כפליים!
 

NeTa141

New member
בוקר הכי מעולה שיש!!!

אחח איזה יום מדהים הולך להיות ליי היוווםםם!! ואיזה לילה חחי נרדמתי עם אסטרלל... איזה שינה טובה הייתה לי!! קיצרר בלי לזיין תשכלל .. 1200 Mics - LSD שניםםם לא שמעתי את זההה וואי כמה התגעגעתייי חפירות לבוקר :)) תהנו יום טוב!!
 
למעלה