יאללה - לבוש יום ה'

amit641

New member
וואוו מדהים ../images/Emo99.gif ../images/Emo129.gif

נו, את כבר בטח יודעת מה רציתי להגיד
 
קליק קליק

היום זה די פשוט [יחסית אלי
] > טייץ מתרחב מהברך בצבע תכלת בהיר בהיר. > סוודר נופל מהכתף בצבע שחור עם פסים דקים לבנים לרוחב. > בדש [?] ברוצ' בצורת פרח כסוף עם מלא ריינסטונס כחולים. > אולסטאר לבנות. > צמה עם שביל באמצע.
 

JULI4561

New member
טווףףף ככה..

טייץ 7/8 מקופל לברך .. חולצה לבנה ארוכה [לא בארוך השרוולים] של בצפר ומעלה קפוצ'ון תכלת קצר [לא בארוך השרוולים] שהחולצה הלבנה מבצבצת למטה עם אולסטאר שחורות הקצרות וזהו ..
 
לא הבנתי

החולצה הלבנה ארוכה בשרוולים, והקפוצ'ון [ז'קט? סווטשירט? מה?] קצר בשרוולים?
 

JULI4561

New member
לא חחחחחחחח

החולצה הלבנה היא קצרה בשרוולים אבל ארוכה באורך ..אני לא יודעת איך להסביר את זה :/ והקפוצ'ון זה קפוצ'ון חצי שחצי פתוח עם ריצ'אץ' וחצי השני זה כיס והוא ארוך בשרוולים אבל קצר באורך ושוב אני לא יודעת איך להסביר ..
 
אוקיי עכשיו הבנתי

נשמע ממש יפה אבל חבל שלא הוספת שרשרת או חגורה או איזשהו אקססורי.
 

SuGaRBabe1

New member
יאו אין לי בגדים :[

שעות לקח לי להסגר על זה. וגם זה לא משהו... ג'ינס ישר, לא בהיר ולא כהה מדי. פול אנד בר גופיה ממש ארוכה חומה עם נקודות לבנות, מזארה מעל זה סריג חום חלק נעים כזה. מ-TAG, ורואים רק את הלמטה של הגופיה עגילים צמודים בצבע חום-סגול כזה, ממיכל נגרין שרשרת עם תליון פרח לבן, גם ממיכל נגרין עפרון שחור בעיניים שיער פזור עם קשת כפולה בצבע חום עם טיפטיפונת זהב כזה. לא משהו בכלל אבל נו :|
 

Little Chiwawa

New member
יוצאת עם חברה לפגוש..נמ אנשים:]

טוניקה כחול נייבי משו של טי אנ טי...ארוכה (הכל כולל הכל חח) ג'ינס די בהיר בגזרה ישרה נעלי בובה שחורות שרשרת מפתח ארוכה מעיל של פוקס בצבע בז'...הזה עם הפרווה...רק שהורדתי אותה כרגעP: אינלי ממש כוח להשקיע וזה חהח
 

shooroo

New member
איזה יום מתיש

טי שירט קצרה מזארה ממש ארוכה באורך, עם הדפס מיוחד כזה ופאייטים ושטויות נו, שחורה. סריג שחור עם כפתורים, פתוח וקצת יותר קצר מהחולצה באורך ג'ינס כהה ישר, בלי שפשופים, פשוט ויושב טוב האולסטאר הקבועות, אפורות שרשרת ממש ארוכה מכסף עם תליון גדול של עיגול מיוחד כזה, שנפתח ויש בפנים מראה. מגיעעד מעל הפופיק אבל זה נראה טוב *_* ומעליה צעיף מיוחד שאין לי איך לתאר.. זה לא נשמע משהו. אבל יצא יפה.
 
לדעתי הסריג קצת נבלע בתוך החולצה

ואולי ג'ינס קצת קצת יותר בהיר יהיה יפה. יש תמונה?
 
למעלה