יאללההה!!

frogenMe

New member
אני אגיד אותך לאמא../images/Emo10.gif

כןכן אני אגיד אותך..
*סופראמא תכסח אותך
*
 

DefTone

New member
משוגעת...

אמא שלי יותר חזקה! (אני ממש ממש לא מבין למה אני כותב את זה...)
 

frogenMe

New member
בלעע../images/Emo12.gif

השיר numb של לינקין הרבה יותר יפה בלי הג'יי זי הזה או איך שלא קוראים לו.. נו באמת למה להרוס שיר כ"כ יפה..
 

DefTone

New member
עיכס...

לינקין מגעילים ברמות... הם כלכך מנסים ליהיוךת לימפ ביזקיט...
 

Manic Subsidal

New member
כל כך לא

שתי הלהקות מנגנות אותו סגנון, אבל אני לא רואה שום ניסיון לחקות אחת את השנייה
 

DefTone

New member
כלכך כן...

ולימפ ביזקיט מנסים ליהיות קורן... לימפ ולניקנין הם זבל... אבל לינקין זבל יותר (וזה הכל אם לשאו אותי(ואתם לא שואלים אה...))
 

Manic Subsidal

New member
לימפ ביזקיט מנסים להיות קורן?

נו באמת... עשה טובה, קורן זה יותר ניו מטאל ופחות ראפקור, הייתי משווה אותם אולי לדפטונס... בקיצר שים במערכת כמה דיסקים של קורן,לימפ ביזקיט,לינקין פארק ואחר כך תחזור ותעדכן אותנו במסקנותיך.
 

frogenMe

New member
../images/Emo6.gif

גמני לא ממש אוהבת לינקין אבל לפעמים יש להם שירים טובים.. כמו numb..
ואוורגריי שולטים! [פרוגרסיב.. אבל מה שנכון נכון..
]
 
למעלה