יאיר 30

007 גיימס

New member
יאיר 30

ליאיר במלאות לך 31 אביבים אנו מאחלים הרבה אושר ועושר ותמשיך לעשות חיים מאחל 007 בונד ג`יימס בונד
 

sahr12

New member
תאחל גם לי...אני מחר......בן 31....

איזה פחחחחדדדדדדדדדדדדדדד.....
 

sahr12

New member
שרית???????מחר......

או היום לפני שאלך תביאי לי קצת מהחומר....:) זה מפחיד אותי היום הולדת הזה...זה לא צחוק....ראאאבאאאאקקקק..... 31...לכי תדעי איזה סימפטומים יש לגיל הזה...אתה קם בבקר וכלום לא קם איתך...:):)
 

יאיר30

New member
אל דאגה

היום קמתי בן 31 ו.... אל דאגה הכל פחות או יותר אותו דבר ה``1`` קצת מציק אבל מתרגלים יש חיים אחרי ה-30 כנראה יומולדת שמח (מחר) גם לך
 

sahr12

New member
תודה איש....הרגעת אותי.....

311111111111.....יאוואלי....נגמרו השטויות....מעשי הקונדס.... בחיי ...זה מלחיץ אותי...:)
 

יאיר30

New member
יש צעיר ויש צעיר

הגיל שלנו אם לא ידעת מורכב משניים: הגיל הביולוגי והגיל המנטלי מה שאומר ש אפשר להיות גם בן 78 ביולוגית אבל מנטלית בן 20 (מכיר אחד כזה) ויש לצערינו גם כאלה בני 20 שמנטלית הם כבר בני 78 אז מאחל לך דוקא שלא יגמרו מעשי הקונדס ושתמשיך להיות צעיר מנטלית עד 120 ביולוגית....
 

sahr12

New member
אני זקוק ללבונה..איפה היא?????

היא יודעת להרגיע....:)
 

sahr12

New member
המרוקאית המשכילה הזו...כל היום.....

בסוטול....מה יהיה הסוף....:):) כמה שערות יש לה להוריד....??זה מפחיד כבררררר....:)
 

יאיר30

New member
ת ו דה

תודה גברררררררר בקרוב אצל כולכם ..... תודה על החגיגות והמתנות...
 
למעלה