יאוש ?!

  • פותח הנושא *may*
  • פורסם בתאריך

*may*

New member
יאוש ?!

מה כולם מיואשים כאן פתאום ?? מה כל כך מייאש בפורים..?? אנשים תתעודדו !! תעשו משהו שאתם אוהבים לעשות ואז תראו כמה כיף לכם וכמה שהחיים לא כאלה מסריחים.. ועוד משהו - לאלה שלא מיואשים (ואולי גם לאלה שכן מיואשים) - מה עשיתם אתמול או מה תעשו היום? אני אתמול הייתי במסיבה מעולה!! רקדתי חמש שעות.. כמעט בלי הפסקה.. וחוץ מזה גם ישנתי מעולה בלילה.. :) והיום אני הולכת לעוד מסיבה שאמורה להיות הרבה הרבה יותר טובה אז יש למה לצפות.. :) מה איתכם ?
 

סופרמן18

New member
אני יודע שלא כתבתי שבוע...

אבל זאת לא סיבה להיכנס לדיכאון אנשים צאו מזה נכנסתי לפורום הזה בהתחלה כי היה כיף לקרוא אותו ועכשיו בכל הודעה שנייה מישהי מתאבדת(למה זה רק בנות?). סיסמה לחיים:dont worry be happy ערן ולפינת הציטוט: אלוהים עוזר רק למי שעוזר לעצמו(אין לי מושג מי אמר) נ.ב איך לכל הרוחות אפשר להיכשל בהתאבדות? לדעתי אם מישהו נכשל בהתאבדות הוא עושה את זה רק בשביל תשומת הלב. ואם באמת נכשלתם בהתאבדות אתם באמת כשלון תתאבדו וזהו(סתם!!!!).
 

lior-k

New member
סופרמן, על מה אתה מדבר בכלל?

סופרמן, על מה אתה מדבר בכלל? איך אתה מעז לומר שהתאבדות כושלת היא משיכת תשומת לב בצורה צינית כזאת?!? רק שתדע לך שאנשים שמנסים להתאבד עושים את זה כי זאת מעין קריאה לעזרה, משיכת תשומת לב. יש אנשים שממש מרגישים חרא עם עצמם ואנשים שמדברים על התאבדות בצורה כזאת רק מורידים להם את המצב רוח עוד יותר. ותאמין לי, אני יודע את זה מניסיון אישי.
 

סופרמן18

New member
איך אני שונא כאלה תגובות...

קודם כל שתי השורות הראשונות שלך מפגרות כי זה בדיוק מה שאני אמרתי אני כתבתי שאם מישהו נכשל בהתאבדות זה נסיון למשוך תשומת לב אז מה הלחץ? ולמה אני מוריד להם מהמצב רוח כי הם חושבים שהתאבדות זה הפתרון ואני מזלזל בפתרון שלהם? אז זהו שלדעתי התאבדות זה לא פתרון לכלום. רק תגידו Supercalifragilisticexpialidocious והכל יהיה בסדר. ערן פינת הציטוט: מוות אחד הוא טרגדיה, מוות של מיליונים, סטיסטיקה(סטלין)
 

mishmish17

New member
גם אני

אני מתחילה ממש לאהוב אותך! אתה בקטע של מצוירים? דיסני וכאלה? אם כן, וגם אם לא ממש.. יהיה לי נורא נחמד לדבר איתך ICQ: 9407135 ביי, טל. B-)
 

הדרומית

New member
תקשיב לי ותקשיב לי טוב!!!

תראה... באשר לשאלה הראשונה שלך סופרמן נשמה, למה זה רק בנות?! אז למה זה רק בנות לעזאזל?!! טוב... אז דבר ראשון הגורם מספר אחד של התאבדות בני הנוער הוא בזמן שלב הזהות המינית שלהם... דבר שמביא אותנו למסקנה שהרוב המתאבדים הם בנים. למרות שזה לא כזה משנה... פשוט רציתי לנפץ מיתוס דפוק... באשר לדבר השני שאמרת (ניסיון התאבדות כושל הוא ניסיון למשיכת תשומת לב) אז וואלה... את טועה ובגדול. אולי לא כ``כ קשה למות, אבל ברגע ששומרים עלייך 24 שעות במחלקה פסיכאטרית סגורה זה הופך להיות קושי. ואולי בכלל הניסיון התאבדות הוא כתוצאה מבעיית מזוכיזם קשה... כמו אצלי. אתה לא רוצה למות, אבל אתה רוצה לדפוק לעצמך ת`כבד... ושתדע לך עוד דבר... בתור אחת שמאוד מתעניינת בגורמים ובהשלכות של התאבדויות בקרב בני בנוער אני אומרת לך חד וחלק! בני נוער רבים מנסים להתאבד ושומרים את הניסיון הזה לעצמם... כלומר לא מספרים לאף אחד, גם לא לחברים הקרובים ביותר ולא למשפחה. מגלים זאת אח``כ ע``י בדיקות שתן או בדיקות דם (תלוי במקרה) או רואים זאת על פניו של הנער (חיוורון פנים, כאבי ראש, כאבי בטן.... ושוב הכל תלוי איזה נזק הוא גרם לעצמו...) בבקשה אל תכליל, אני מסכימה איתך שניסיון התאבדות הוא זעקה לעזרה... אות מצוקה, אבל מישהו שכבר באופן קבוע פוגע בעצמו ולא מוכן לקבל עזרה לא ממש מנסה למשוך תשומת לב... קוראים לזה מ-ז-ו-כ-י-ז-ם!!!! מיכל
 
סופרמן דארלינג

בקשר לחלק הראשון של ההודעה - ממש השתעשעתי... לגבי החלק השני, אני חייבת להסכים עם ליאור שכתב מתחתיי כי התאבדות זה לא צחוק. זהו....
 

black soul

New member
פורים זו לא סיבה לחגוג...

זה חרא של חג... יותר מידיי שמחה... וחוץ מזה אל תשכחו שבחג הזה גם צמים....
 

*may*

New member
חרא של חג?!

תתעודדי, באמת, את לא חייבת להתחפש אבל לא הייתי מגדירה את זה בתור חרא של חג...
 

black soul

New member
דווקא כן התחפשתי...

למה שאני מתחפשת כל יום... רק למשהו יותר חריף... סתם כזה כדי להרגיש את הטוב שבחג הזה..
 

Ey@L

New member
ייאוש? החיים יפים (-:

אני בד``כ אופטימי, ומה רע בחופש של 4 ימים עם כמה שטויות בבית ספר....................(-:
 

mishmish17

New member
!I`m with ya

גם אני בדרך כלל אופטימית וזה הרבה יותר נחמד מלחשוב כל הזמן שהחיים בזבל... וגם כי זה לא נכון :)
 
למעלה