יאאא איזה חמודות שירי ונינט

יאאא איזה חמודות שירי ונינט../images/Emo70.gif

למי שלא רואה יש עכשיו (זה כבר לקראת הסוף) את כוכב נולד 3-מאחורי הקלעים של הגמר וזה אז נינט עמדה ושרה את החלק שלה ב"חלומות מתגשמים" בגמר והתחילה לצחוק ושירי המשיכה להצחיק אותה ונינט צחקה ובקושי הצליחה לשיר ושירי ממשיכה ללחוש לה דברים ונינט צוחקת אז היא כזה (נינט) מסתכלת לקהל ומחפשת את השיער של שירי ואז היא הביאה לה אותו לפנים חחחחחחחחחחחחח זה היה מצחיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק אגב- למישהו יש באודיו את חלומות מתגשמים מהגמר???
 

Cm 2004

New member
נ"ש ../images/Emo41.gifמנהלים,לשיפוטכם../images/Emo70.gif../images/Emo88.gif../images/Emo9.gif

כמה שרשורים שלדעתי צריכים ואמורים להיות בטאליינס וכעת לא נמצאים שם.. מילון שירי מימון http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1290&msgid=53659461 יש עוד.. "דרך ארוכה" (החלק ה-2) http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1290&msgid=62065721 מאחורי השירים (חברי הפורום מסבירים ומפרשים את משמעות ופירוש המילים מאחורי השיר) http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1290&msgid=65196753&FlagSybase=1 זה רק מה שאני אישית זוכר.. אם מישהו זוכר וחושב שיש עוד כאלה מוזמן להוסיף. ויאללה אנשים! תתחילו לחשוב על עוד רעיונות! די ריק שם בטאגליינס לעבודה!!!
 
שיכניסו גם את ההודעה השנייה של שירי

היא כתבה פה פעמיים, פעם אחת על הדיסק ופעם אחת שזאת הייתה הפעם הראשונה על העיצוב החדש של האתר... בטאגליינס יש רק הודעה אחת שלה...
 
למעלה