טרק במזרח ארה"ב

G S 1 2 3

New member
טרק במזרח ארה"ב

שלום לכם אני טסה לניו-יורק עוד שבועיים מטעם הסוכנות היהודית. אני אדריך חודשיים וחצי במחנה קיץ ואח"כ נותר לי עוד כחודש וחצי לטייל. הייתי רוצה לשלב טרק של שבועיים-שלושה ורציתי המלצות/קישורים וכל דבר שיעזור לי בתכנון. תודה גלי
 

shaishoo

New member
גלי

מנסיון אישי..אל תתכנני כלום, אם זכרוני עדיין טוב את רק צריכה להחליט מתי הכרטיס חזרה.. וגם זה לא יותר מידי יקר לשנות..פעם 1 חינם אפילו לא? תגיעי למחנה, תדברי עם אנשים הם יעזרו לך להחליט מה כדאי, יוסיפו לך מקומות חדשים ששוה לבקר בהם, אולי אפילו תשני אצל כמה בדרך..אני הייתי במחנה בסאן-פרנסיסקו וכמעט לא שילמתי על מלונות, ישנתי בלוס-אנגלס,סאן-פרנסיסקו וכד אצל חברה מהמחנה ..אפילו ביוסמיטי היה לי בית... בקיצור יש לך מספיק זמן להחליט..יהיה בסדר...יש גם דילים זולים בארה"ב על טיסות פנימיות שלא מספרים לך בארץ..ויש גם כרטיס חופשי חודשי (או חופשי דו-שבועי) לרכבת שלפעמים יוצא זול יותר מהתנהלות בטיסות/אוטובוסים/רכב.. חשוב שאת מתקשרת לamtrak לאמר שאת לא תושבת ולשאול על הדיל לתיירים..משתלם
 

G S 1 2 3

New member
תודה אבל...

לא דיברתי על הטיול בגדול... התכוונתי לטראק שאני רוצה לעשות - שבועיים שלושה בטבע רק אני והתרמיל :) אני צריכה הצעה למסלול מסודר יחסית...
 

ashmash

New member
Appalachian Trail

לא שהייתי בארה"ב. אבל לפני מספר שנים היה גליון נאשינל גיאוגרפיק טראוולרס על ארה"ב וזכור לי ש-המקום לעשות טרק, הוא נתיב האפלצ'ים שעוד לאורך כמה וכמה מדינות ואפשר לטייל בו גם מספר חודשים. המסלול מסודר ויש תחנות ואת יכול לבחור נתיב בהתאם לזמן העומד לרשותך. פשוט חפשי מידע בנושא באחד ממנועי החיפוש.
 

G S 1 2 3

New member
כמובן שחקרתי את שביל האפלצ'ים

נראה לי חבל לעשות אותו רק שבועיים שלושה, ואני רוצה לחזור לעשות חלק נכבד שלו בעתיד... בגלל זה חשבתי בינתיים לעשות טראק אחר...
 

jeshu

New member
ויש מסלול מקביל במערב מגבטל קנדה עד גבול מקסיקו או משהו כזה.קראתי עליו פעם בחוברת נאשיונאל ג'יאוגרפיק משנות ה-70.
 

sela v

New member
לא חושב שחבל

מה שאפשר לעשות עכשיו לא צריך לדחות. אולי את הטרק הבא תרצי לעשות בדרום אמריקה? את שביל האפלצ'ים צריך כחצי שנה בשביל לעשות אותו מתחילתו ועד סופו, שזה די הרבה זמן, ומעט הם אלו שעשו את כולו.
 

omer66721

New member
תסתכלי בספר של lonely planet

hiking in the USA, יש אותו בסניפים של למטייל אני חושב
 
החוף המזרחי

למיטב ידיעתי וזכרוני, מלבד האפלאצ'י, אין טרקים מיוחדים בחוף המזרחי. כשאני הייתי בזמנו במחנה בחוף המזרחי, טסתי לחוף המערבי וחרשתי לו את הצורה. רוב הפרקים השווים נמצאים בחוף המערבי, והם כוללים את כל סוגי הנופים - יערות, מפלים,אגמים, מדבריות, יערות גשם, קרחונים, גייזרים ומה לא. החוף המזרחי מצטיין בעיקר בערים שבו - ניו יורק, בוסטון, פילדלפיה, וושינגטון - אטלנטיק סיטי למהמרים ומיאמי לנופשים.
 

G S 1 2 3

New member
תודה לכם!

המליצו לי גם על ה LONG TRAIL ב VERMONT. הוא משתלב עם שביל האפלאצ'ים ומתפצל ממנו בשלב מסוים. אז אני חושבת על זה... נראה לי שאני אשאיר את ההחלטות הסופיות לשם. תודה על ההמלצות :)
 
למעלה