טרנס...

Mont Blanc

New member
טרנס...

פני אלי במילים ובחידות ובקסמים, ערפלי אותי בריחות, בבשמים, אל אישה תשוקתי הלילה בוערת, אליך גבריותי דוהרת. על פני גל אתר נינוח, אני נוגע בזריחה, על פני הרגל לשכוח, אני קורע שמיכה, ממך ומגופך המעורטל, שצועק אל החלל, ואלי, צועק לי שכדאי, עכשיו, לעשות מעשה, מהר – לפני שתתכסה, זאת האישה שלי, או שאת אישה אחרת, עד כמה את עיוורת. או אני עיוורת, אני? עיוורת? איך יכול להיות, גבר, במשקל נקבה, לפעמים אני רוצה נורא, לגלות בין רגלייך זין, לפעמים אפשר לראות רצונות המוח, היישר דרך העין. שתשכיבי אותי, ותיקחי אותי, ותראי לי כוכבים, לפעמים אני רוצה להיות אישה שגבר עושה בה אהבים.
 
פרומציה../images/Emo99.gif

פשששששששששש יפה לך
 
ולפעמים אני רוצה להיות גבר

שאישה עושה בה אהבים. נראה לי שכל כך קל לכם לעיתים הגברים. "ברוך שלא עשני אישה" נקודה למחשבה.
 
להיות אישה? אני לא בטוח...

מצד אחד נשים הרבה יותר יפות וזורמות, הן לא צריכות להתמודד עם הפדיחה שבזיקפה או שפשפת. מצד שני - הריון, מחזור, אי אפשר פשוט לתפוס עץ ולהשתין אבל בעיקר לא מוצא חן בעיני האקט של החדירה, נראה לי מפחיד. כל הכבוד לכן, אתן נהדרות ואמיצות. שלא עשני אישה...
 

bugbuster

New member
אתה טועה איש. אין דבר חזק כמו אישה

מקווה שיש גילגול. ואז להיות אישה בגילגול הבא.
 
תן לי לנחש...

אם היית אישה בטח היית לסבית... פנטזיה גברית טיפוסית. כמובן שנשים חזקות יותר מגברים, ועדיין...
 
אווווייייייייייייייייייייי

טיפה! לא ציפיתי למחשבה כזו ממך. אני אישית נתקלתי בהמון גברים שאמרו שבמידה והייתה להם הזדמנות לבחור אם להיות גבר\אישה הם היו רוצים להיות אישה, ובכלל לא לסבית. וכן. נשים הרבההההההההההההההההההההה יותר חכמות,יפות,חזקות,מושכות,ומוצלחות, מגברים. שאני אמשיך? שבת שלום.
 
יקירתי -

וודאי שאנו, הגברים, מחווירים לעומת עליונותן של הנשים. באמת. לגבי גברים שרוצים להיות נשים, כדאי לאותם גברים להיות כנים עם עצמם, בעולם המודרני של היום הדבר אפשרי, ואני אשקר אם אומר שלא חשבתי מעולם איך חיי היו נראים לו נולדתי אישה, ועדיין, בסיכומו של עיניין, טוב לי בהיותי גבר. כפי שאני מניח שטוב לך בהיותך אישה. חלילה לי מלזלזל בכן, הנשים, להפך - אני מעריץ אתכן בכל רמ"ח איבריי ונפשי השסועה. על זה עלי להוסיף שיש הבדל גדול בין להעריץ ולכבד ולאהוב לבין הרצון להיות כמו. לצערי (וגם אני חוטא בזאת לא פעם), כזה הוא האדם - לעולם אינו מרוצה מעצמו ותמיד שואף לשינוי (יש לזה גם צדדים חיוביים). לכן, בחורות רבות אומרות לי שחיי כגבר קלים ופשוטים ואילו אני מקנא בהן על נשיותן. לסיכום, בואו לא נתווכח בערב שבת. נשים הן תמצית החיים, גברים הם המיץ של הזבל (את הלקח הזה למדתי מזמן). שבת שלווה ושקטה לכולם. שבת שלום.
 
אובג'קשיין.

אם הנשים היו כאלה מדהימות ונהדרות איך זה שעדיין הן קושרות עצמן ב"מיצי זבל"? אז לדעתי כנראה שאין כזה הבדל בין נשים לגברים.
 

ferdinand

New member
אובג'קשיין מיתקביילת.

האלו טיפה! מה קורה?! ולא יכול שלא להביא שוב בהקשר הזה את השיר הנהדר של קייט בוש. פשוט מתבקש כאן: "...? do you wanna feel how it feels... and if I only could I'd make a deal with god ... ... and I'd get him swap our places " אוחח כמה שהייתי נותן בשביל - "להרגיש איך זה מרגיש" מהצד השני! איך אתן מרגישות את זה. מה התחושה של הזין שחודר לתוכי... להיות כנים עם עצמנו?!
תאמין לי שאני מה-זה כנה! ואין לי שום חשק לעשות ניתוח לשינוי מין!
וגם אין לי שום חשק לוותר על גבריותי! ובעיקר עכשיו [והרבה בזכותך אהובה] מכיר ומוקיר יותר ויותר את גבריותי. ואת נשייותך. ועדיין - מת להרגיש איך זה מרגיש! למשל דוגמא קטנה: אם בתור "גבר, גבר" הומופובּ... אני סובר ש-למצוץ זין, זה דבר דוחה (כי אני "גבר, גבר") איך אוכל להנות מ-"מציצה טובה"?! איך אוכל להנות כשאהובתי עושה דבר שנתפס בעייני כ-דוחה? ואם לעומת זאת בזמן שאני שוכב לי ומתפנק, מסתכל עלייך מהופנט רואה אותך מתענגת עליו. ובאותו הזמן בדיוק אני נזכר (כן - נזכר! לא מדמיין) בתחושה שלך ברגע הזה. ואני עורג להרגיש את זה גם. ואני נהנה/אוחז את המקל בשני קצותיו! וכשמגיע הרגע הזה. ועונג שוטף את כל גופי בגלים. ואני מתפוצץ זורם אל בין שפתייך. ואני נקי מכל "רגשי אשמה" כי אני יודע שאת באמת רוצה את זה. כי אני יודע שהעונג שלי מענג אותך. לא רק שאת "שמחה בשמחתי" אלא ממש מעונגת! ואז אני מושך אותך אליי. מנשק את שפתייך שמלאות בזרעי. וזה שילוב אלוהי - של תשוקה אלייך, למרות שבדיוק הרגע פרקתי את תשוקתי. ושל הכרת תודה - תודה אמיתית, נטולת רגשי אשמה. ושל עונג, ושל אהבה ושל כמיהה לעוד! עוד!!!...
 
חברים די!

אני רוצה לסגור את זה אחת ולתמיד! אני לא מבין למה יצאתי "האיש הרע", אנשים כותבים שהם מאוכזבים ממני, שאני לא מבין וכו'... די! יש הבדל בין נשים לגברים! יש שיאמרו בגלל ביולוגיה יש שיאמרו בגלל פסיכולוגיה ויש שיאמרו בגלל ההיסטוריה או החינוך. לדעתי, יש בזה קצת מכל דבר. וכן, כולנו בני אדם. ויש כאלה ויש כאלה וכל אדם הוא יפה בדרכו! וכן, מעט מפחידה אותי המחשבה שיחדרו אלי, אולי זה בחינוך, אולי כי אני רגיל להיות החודר, אולי אני חסר רגישות או ילד, או לא יודע מה! דרך אגב, פרדיננד, תעבור אחורה על הסיפורים שלי - כמעט ולא תמצא שם אישה שמענגת גבר אוראלית. וזה לא סתם. אנשים, בני אדם, הם יצורים מרתקים, הלוואי שהייתי יכול להיכנס לראש של כל אדם (בעיקר אלו שקרובים אליי), גבר או אישה, וממש להבין אותו, לראות ולחוות אותו ואת העולם דרך העיניים שלו. ועדיין זה מפחיד - כי האמת היא שאין לי מושג מה אני ימצא שם. אני לא מחשיב את עצמי איזה "גבר גבר" ששותה כל היום בירה, רואה כדורגל, מגרבץ בביצים ומזיין בחורות. לא. לא אני! וגם אני, כשאני עם אישה שאני אוהב, מרגיש עונג נטול רגשי אשמה, ואהבה וכמיהה לעוד! עוד!!! סך הכל אמרתי שאם כל הכבוד לכן נשים יקרות (ויש המון כבוד ואהבה) לא הייתי ממהר לקפוץ לנעליים שלכן. זהו! סגור? אני מקווה!
 

ferdinand

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

"טיפה"... פשוט עוררת פה דיון מעניין (לפחות לטעמי) אפילו קצת בלי קשר אלייך. וזה הכול! וזה שדוחה אותך, או מפחיד אותך שיחרדרו אלייך - זה (חחח...) בסדר גמור, זה לא אומר שאתה חסר רגישות/לא מחונך/לא בוגר... זה פשוט אומר שככה אתה מרגיש, וזה סבבה! וזה שאתה שלם עם גבריותך, ומעריץ נשים אומר רק ש- אתה יכול להגיד כל בוקר בלב שלם "ברוך שלא עשני אישה" או אם אתה רוצה להיות קורקטי יותר אמור "ברוך שעשני כרצונו" (ובסוף עוד יאשימו אותי בהחזרה בתשובה - ועוד באינטרנט בערב שבת!!!) היה שלם עם עצמך ועם תחושותייך. ואל תרגיש נחות אני חושב שמה שעורר את תגובתי היה בעיקר ההערה שלך על ה-"כנות" זה שיש גברים שסקרנים לגבי תחושת הצד השני - עד כדי "יישום" לא אומר שהם/אנחנו צריכים לרוץ לעשות ניתוח לשינוי מין - כפי שרמזת. אז זהו! חברים?
 
פרדיננד היקר

חברים. כאלה אנחנו, בני מזל שור, לפעמים אנחנו מתעצבנים מעבר לפרופורציה, אבל מיד נרגעים וחוזרים לשלווה המיוחדת לנו...ג€ג€ חברים. עכשיו בוא נחזור לכתוב פנטזיות מיניות. אתה באמת טוב בזה דרך אגב.
 

Mont Blanc

New member
מיד אני מופתע

מה משב מילולי חולף של רגע, מוציא החוצה. נעים ומחמם את הלב לפגוש פה את כולם. אני מוכן לחדור - מוכן להחדר, מוכן לגמור, ושייגמרו לי בפה, אני מאמין אולטימטיבי, של חילוף נוזלים לא סלקטיבי. ויותר מכך, אשמח להודות, רוצה לגמור - כמו בחורות.
 

Mont Blanc

New member
אני החלילן...

לא מפחד מחלילים, נותן כבוד - באשר הם. או כמו שנאמר לא פעם בעבר: "...מלםני מאחורי - הוא העומד!..." (לחן עממי)
 
למעלה