מספיק אסרטיביות, ואת זה אפשר גם בנעימות.
הגבתי למטה על המסלול שאני בו מפברואר במחירים שהוט לא אוהבים לפרסם בפומבי. הייתי נחמד ורגוע לאורך התחנות שהעבירו אותי בהם, משירות לקוחות למוקד ניתוקים, אחרכך טכנאי לאיסוף ציוד וממש לפני שיחת "פיוס" בה הסכימו לתת מה שרציתי: מחיר שפוי יחסית לשוק! לא יודע עד כמה להרים את הקול היה מקצר את התליך, אבל בצד השני יש בן אדם, שלרוב מקבל גם משכורת מינימום, אז לא רואה סיבה לפגוע בו (ובתור עובד שירות לקוחות טלפוני בעבר, זה ממש לא כיף!).
עצה למי שמנוי בטריפל של הוט, תקחו את התמונות שהעליתי ותיגשו איתם לשיחה עם המוקד הטלפוני, כך לא יטענו שאין מסלול כזה. משם השיחה אמורה להיות פשוטה, אבל במידה ולא הולך אל תוותרו ותבקשו ניתוק מנוי. גם אם יגיעו למצב של תיאום טכנאי לאיסוף ציוד בעוד שבועיים, אז הטכנאי עצמו שיגיע אליכם לבית יציע את המחיר הזה.